Comentarii

  • From Salagean Elena on Luna viitoare se fac angajari pentru Centrul de Sanatate Multifunctional de la Parscov

    Buna ziua, m-ar interesa si pe mine un post de asistent medical, ce trebuie sa fac? Multumesc.

    2017/11/17 at 3:02 pm
    • From Redactie SB on Luna viitoare se fac angajari pentru Centrul de Sanatate Multifunctional de la Parscov

      Urmăriți anunțurile unităților medicale, cu posturi scoase la concurs, precum si articolele si anunturile din publicatia noastra.

      2017/11/17 at 3:14 pm
  • From Elena Bluaru on Senatul UMF Carol Davila solicită demiterea managerului de la Institutul Fundeni

    Cei de la UMF Carol Davila nu mai stiu cu cine sa se razboiasca . Baza de invatamant din toate spitalele bucurestene , la care Universitatea Titu Maiorescu nu are acces , este puternic afectata de multiplele implicari ale medicilor , deopotriva in activitatea medicala si cea de invatamant medical . Avem in vedere in viitor , deschiderea unui blog , prin intermediul caruia sa publicam , cu date concrete , experientele pacientilor nostri trimisi in spitale : toate declaratiile lor , probate de biletul de externare si tot ce au intampinat acolo . Incepand de la faptul ca medicul de garda ( cu nume , prenume , ora la care pacientul s-a prezentat ) in loc sa preia urgența , a jignit pacientul sub toate formele si firesc , nu l-a internat si incheind cu faptul ca medicul de salon se prezinta la vizita cu o liota de studenti cu care vorbeste in engleza , nu are nici un fel de dialog cu pacientul, nu il intreaba nimic pe acesta de evolutia starii de sanatate si este externat fara nici cea mai elementara discutie cu el . Atunci o sa vedem daca problema reala sunt managerii sau cei mult prea implicati in activitati didactice , conferinte , etc …ca sa mai aiba timp si pentru pacient !

    2017/11/17 at 9:21 pm
  • From pinzaru liliana on Tratamentul cu cel mai nou tip de insulina, decontat integral de luna viitoare

    da si mie mi s-a propus nu a fost buna de loc nu si-a facut efectul eram cu valori mari glicemice ba chiar mi-a accentuat problemele neurologice care le am, deci am fost folosita ca si cobai rusine celor care ne mint si ne folosesc pentru imbogatirea lor… cinic si revoltator mai ales ca-si arata si poza… arata la fel dupa felul care si procedeaza… va intreb pt voi nu exista decit banii dar constiinta, Dumnezeu?ceva uman?

    2017/11/18 at 8:30 pm
  • From Ioan Alex on Cum iti deduci cheltuielile cabinetului medical?

    Buna seara, as dori sa stiu daca cf. Codului fiscal (art care prevede ca, printre altele, sunt deductibile limitat: cheltuielile de sponsorizare, mecenat, precum şi pentru acordarea de burse private,efectuate conform legii, în limita unei cote de 5% din baza de calcul), si medicii de familie care isi desfasoara activitatea intr-un cabinet medical individual pot deduce cheltuielile aferente unui contract de bursa privata si daca da, exista conditii pentru beneficiar (ex. sa fie student exclusiv al unei facultati de Medicina)?

    2017/11/18 at 9:54 pm
  • From Cristina Anastasiu on Cepoi cel „șmecher”

    Ce a reprezentat acreditarea pentru spitale?
    În contextul unei juridizări din ce în ce mai excesive a actului medical, acreditarea spitalelor a fost o realizare extrem de importantă, cu beneficii dar şi responsabilităţi pe o perioadă de cinci ani, cât este valabilitatea acesteia.
    În acest sens, acreditarea spitalului a reprezentat procesul de validare a conformităţii caracteristicilor serviciilor de sănătate, cu standardele de acreditare existente pentru a conferi încredere în competenţa tehnico-profesională şi organizatorică a unităţii din care fac parte. Identificând si descriind toate procesele din spital, cu riscurile aferente fiecărei activităţi, am început să ne dezvoltăm o cultură de securitate la nivelul personalului spitalului, scopul final fiind creşterea securităţii îngrijirilor prin: prevenţie (identificare “a priori” a riscurilor) sau prevenirea recurenţelor (“a posteriori”), ameliorarea calităţii, ameliorarea sistemului.
    Fiind o însumare a eforturilor și proiectelor spitalului nostru din ultima perioadă, ea a fost pregătită şi realizată de întreaga echipă: de la medicii șefi de secție, medici, asistentele medicale, la personalul administrativ și cel auxiliar, care prin munca depusă şi implicarea personală/sufletească au împlinit acest obiectiv, demonstrând încă o dată că implementarea calităţii este indisolubil legată de relaţiile umane şi de forţa de muncă în echipă, prin „responsabilizarea” tuturor factorilor implicaţi în proces, prin autoorganizare şi autodisciplină.
    Cu siguranţă acreditarea a adus atât plus valoare cât și un aport suplimentar de încredere din partea pacienților, crescând în acelaşi timp credibilitatea unităţii noastre şi adresabilitatea pacienţilor.
    Totodată, acreditarea a dus la creșterea încrederii personalului din unitate, contribuind la motivarea acestuia și la formarea/dezvoltarea culturii organizaționale.
    Pentru schimbarea mentalităţilor/comportamentelor la nivelul oricărui sistem, inclusiv cel sanitar, este nevoie în primul rând de timp şi de ambiţie, determinare.
    Experienţa unor sisteme de sănătate europene precum cel francez, evaluat prin Haute Autorité de Santé (HAS) în implementarea/dezvoltarea unui sistem de management al calităţii şi asigurarea gestiunii riscurilor în serviciile medicale, au evidenţiat faptul că pentru a evolua e necesară implicarea tuturor profesioniştilor din sănătate, atât din sistemul hospitalier cât şi din ambulator. Spre exemplu în Franţa, de la punerea în practică a deciziilor de certificare a furnizorilor de servicii de sănătate (în urmă cu aproximativ 17 ani), pe perioada celui de-al doilea ciclu de acreditare au fost formulate mai mult de 18.000 de recomandări, ca urmare a feed-back-ului din primul ciclu de evaluare.
    Aplicarea cerinţelor, chiar dacă la prima vedere pare greu de realizat, trebuie făcută etapă cu etapă, întro manieră progresivă, la toţi furnizorii de servicii de îngrijire, pentru că activităţile sunt tot timpul intricate cu practicile profesionale existente. Plasarea pacientului şi- a nevoilor acestuia în centrul întregului proces de asigurare a calităţii în sănătate, nu face decât să determine toţi profesioniştii să se adapteze acestui parcurs. Obiectivul major constă în asigurarea unor îngrijiri medicale de calitate ( adaptate fiecărui individ, complete, continue şi cu riscuri diminuate), în funcţie de nivelul de competenţă al fiecărui furnizor de servicii medicale.

    2017/12/04 at 10:52 pm
  • From Ioana Codin on Claudiu Damian, manager cu acte în regulă al Spitalului Județean Buzău

    Felicitari! Ma bucur tare mult pentru succesul dlui manager, care in final, este succesul cadrelor medicale si a pacientor! A demonstrat pe parcursul celor trei ani, ca este un foarte bun manager si speram ca si de aici inainte ne va demonstra acelasi lucru!

    2017/12/11 at 2:27 pm
    • From Elena Dinu on Claudiu Damian, manager cu acte în regulă al Spitalului Județean Buzău

      Adevarat. Eu l-am avut manager ceva vreme.Sa rămînă același om care il stiam

      2017/12/11 at 3:29 pm
  • From Dascalu Marian on Claudiu Damian, manager cu acte în regulă al Spitalului Județean Buzău

    Felicitari!!! Cel mai bun manager din toate timpurile si un om deosebit!

    2017/12/11 at 2:41 pm
  • From Petre Mihail on Claudiu Damian, manager cu acte în regulă al Spitalului Județean Buzău

    Ii dorim succes! Nu are un job simplu! Speram ca va fi mai bine sprijinit cand va face investitii decat colegul de la Moinesti!

    2017/12/11 at 9:52 pm
  • From Jeny Belu on Claudiu Damian, manager cu acte în regulă al Spitalului Județean Buzău

    Mult succes!

    2017/12/12 at 8:55 am
  • From Jeny Belu on Claudiu Damian, manager cu acte în regulă al Spitalului Județean Buzău

    Mult succes!

    2017/12/12 at 8:55 am

Adaugati un comentariu


 

*