Educatia financiara este vitala pentru un antreprenor

22 septembrie 2017 | 0 comentarii |

In contextul actual, al permanentei preocupari pentru gestionarea cat mai eficienta a timpului, comertul online castiga din ce in ce mai mult teren. Ca o consecinta fireasca, antreprenorii se orienteaza spre afaceri din acest domeniu, iar printre cele mai atragatoare sunt cele desfasurate pe platforma Amazon. Avantajele vehiculate de cei care au reusit in acest domeniu – gestionarea facila a afacerii, cu ajutorul unui computer, precum si nivelul redus al investitiei initiale atrag tot mai multi aspiranti la statutul de vanzator pe aceasta platforma.

Dar succesul nu depinde doar de identificarea nisei de piata si corelarea cererii existente pe piata din USA cu un produs accesibil, provenit preoponderent din China, cum ar putea parea la o prima vedere.

Un rol determinant in asigurarea succesului si evitarea riscurilor, pentru cel ce demareaza o astfel de afacere, il joaca detinerea know-how-ului.

 

Adina Diana Roman si Peter Lazea formeaza un cuplu de antreprenori din Brasov care au pornit o astfel de afacere in urma cu trei ani, urmand un curs care se numeste Amazing Selling Machine (ASM). Acum inregistreaza un rulaj anual de 1,5 milioane de dolari, iar timpul alocat zilnic administrarii acestui business le permite sa duca o viata normala si sa se dedice educarii celor doi copii.

Este foarte importanta educatia financiara. Cand incepi o afacere, indiferent de ce tip este, trebuie sa inveti sa-ti controlezi emotiile, sa stii cum sa lucrezi cu banii. In lipsa unei educatii este foarte greu sa faci fata lumii antreprenoriale”, explica Peter Lazea, antreprenor pe platforma Amazon si initiator al grupului „The Culture of Achievement”.

In afacerile online, lucrurile se schimba rapid, uneori de la o zi la alta. Ca sa reusesti sa atragi clienti, pe Amazon, trebuie in primul rand sa lucrezi la imaginea produsului si a brandului tau, sa arate cat mai bine”, dezvaluie Adina Roman.

De asemenea, pentru ca pe aceasta platforma sistemul de reviews este foarte important, am perfectionat serviciul de suport clienti (customer service), pentru a ne asigura un procent cat mai ridicat de satisfactie a clientului. De rest se ocupa Amazon, inclusiv de promovare, dar este recomandata afilierea la comunitatile de antreprenori, care se ghideaza dupa principii si valori comune”, precizeaza Adina Roman. ​

 

*Advertorial  scris de Radu GEORGESCU – DOMUS M&D

 


Categorii: Business, Financiar

Adaugati un comentariu


 

*