Gerovital, locul I in Topul produselor de ingrijire pe 2012

18 septembrie 2012 | 0 comentarii |

Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, editia 2012, este condus de Borsec, urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact si Fares. Clasamentul are la baza un studiu realizat de catre Unlock Market Research pentru revista Biz.

 

Sursa foto: Revista Biz

Cu o activitate de succes de aproape jumatate de secol, in care a evoluat permanent, Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a primit, prin aprecierea constanta a consumatorilor, confirmarea oficiala a valorii sale prin situarea pe locul I in Topul produselor de ingrijire pe 2012, pentru brandul Gerovital.

Aceasta marca romaneasca, recunoscuta la nivel mondial, ocupa totodata  locul II in Top 50 al celor mai puternice branduri autohtone, realizat in urma unui studiu realizat de Unloc Researck, la comanda revistei Biz. Brandul inregistreaza astfel un avans de doua puncte fata de 2011, iar compania  producatoare alaturi de alte doua marci din acelasi portofoliu, respectiv Farmec si Doina, extrem de  apreciate, aflate in top pe locurile 12 si 38.

Suntem onorati sa ne aflam pe podiumul celor mai puternice branduri romanesti, intrucat parerea consumatorilor este cel mai relevant etalon pentru activitatea oricarei companii. Ne mandrim cu o evolutie pozitiva de la an la an, atat din punct de vedere comercial, cat si al aprecierii tot mai mari de care ne bucuram din partea consumatorilor”, a declarat Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec Cluj-Napoca.

Alaturi de apreierea deosebita de care se bucura in tara, produsele Farmec Cluj-Napoca au si o recunoastere remarcabila pe piata internationala de profil, in Japonia, Emiratele Arabe Unite, Liban, Spania, Italia, Grecia sau Ungaria.

Printre cele mai importante produse ale companiei cerute in strainatate se numara cele marca Gerovital, Aslavit si Farmec.Compania avea, la sfarsitul anului trecut, peste 200 de produse in portofoliu.

Pana in iulie 2012, Farmec Cluj-Napoca a inregistrat  venituri de 72,5 milioane lei, in crestere cu 12,4% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi game de produse si al unor proiecte speciale primite bine de public. In prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, in tari din Europa, Asia si America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.




Categorii: Companii, Lifestyle

Adaugati un comentariu


 

*