MedLife si-a facut cea mai multa publicitate in acest an !

6 iulie 2013 | 1 comentariu |

Cel mai mult a platit, insa, Laurus Medical. Un top al centrelor medicale cu cea mai mare vizibilitate in publicitate, in prima jumatate a anului 2013, a fost realizat si dat publicitatii, de Compania de monitorizare mediaTRUST.

 

Maternitate MedLife

Maternitate MedLife

Cine a spus ca in Romania nu stiu sa se impuna pe piata companiile private din sanatate? Iata ca realitatea arata ca desi traversam o perioada in care estimarile cu privire la evolutia serviciilor medicale private nu sunt tocmai optimiste, promovarea operatorilor de servicii medicale prin publicitate ramane relativ constanta, operatorii platind sume importante pentru promovare, pentru ca stiu ca in felul acesta vor castiga clienti si isi vor consolida profitul.

Compania mediaTRUST a realizat un top al celor mai promovate centre medicale in prima jumatate a acestui an, tinand cont atat de vizibilitate, de tipul de media utilizat cat si de costurile suportate.

top branduriMedLife ocupa astfel primul loc in topul centrelor medicale cu cel mai mare numar de reclame difuzate (520) in perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, Laurus Medical fiind al doilea centru medical ca vizibilitate, cu 190 de reclame. Locul trei este ocupat de OncoFort cu 163 de reclame.

 Clinica On  a inregistrat 115 de reclame, urmata indeaproape de Spitalul Monza, cu 114 reclame. DermaVital ocupa locul locul sase in top, cu 110 reclame, fiind urmata de Centrul Medical Academica (88 de reclame), ProctoLine (69 de reclame), Clinica Ama Optimex (62 de reclame) si Regina Maria (58 de reclame).

 

tabelIn ceea ce priveste costurile, pe primul loc se situeaza Laurus Medical, cu peste 433.000 euro, desi a fost intrecut in vizibilitate de MedLife care s-a dovedit un excelent negociator, platind una dintre cele mai mici sume pentru asta, adica 72.000 de euro.

Pe locul doi in privinta costurilor pentru reclama se afla OncoFort, care a platit  peste 284.000 de euro, urmata de Clinica On care a platit 201.000 euro, urmata de DermaVital pe care reclamele au costat-o 176.000 de euro, Regina Maria care a platit 132.000 de euro si ProctoLine care a dat pentru publicitate 131.000 de euro.

Celelate companii medicale au achitat sume mai mici de 100.000 de euro, cel mai putin platind pentru publicitate Spitalul Monza, care s-a dovedit un foarte bun negociator, platind numai 32.000 de euro, desi a beneficiat de un numar relativ mare de reclame, adica 114 (ce-i drept, cele ami multe in presa scrisa care se stie, are cele mai mici tarife).

 

indexRaportul mediaTRUST contine si o distributie a reclamelor pe surse media. Statiile de radio au inregistrat cel mai mare volum de publicitate la categoria centre medicale, cu 721 reclame, urmate de televiziuni, cu 619 reclame difuzate, in timp ce presa scrisa a numarat 473 de machete tiparite in prima jumatate a anului 2013. In ceea ce priveste costurile, „partea leului” a revenit televiziunilor, urmate de radio si de presa scrisa.

Medlife a avut cele mai multe reclame difuzate pe parcursul lunilor martie si aprilie, in timp ce OncoFort a inregistrat cel mai mare numar de reclame in luna mai, Derma Vital a avut o crestere a aparitiilor publicitare in lunile aprilie si mai, iar Centrul Medical Academica a inregistrat cele mai multe aparitii in luna aprilie. Evolutia reclamelor celorlalte centre medicale din topul mediaTRUST a fost una constanta pe parcursul perioadei monitorizate.

Raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 1.813 de reclame difuzate la categoria centre medicale in intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2013, pe 20 de posturi de televiziune si 12 posturi de radio, precum si publicatiile centrale tiparite monitorizate, in care au aparut reclamele unor centre medicale, costul total al acestora ridicandu-se la impresionanta suma de 1.659.223 euro.

 

MediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine. Compania este membra din 2004 a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinuta 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic.


Categorii: Business, Companii

Comentarii (1)

  1. Tudose Florin spune:

    Medlife promoveaza prin reclama, medici de calitate inferioara, in speta medici arabi si stagiari, care pun majoritatea diagosticelor gresite!

Adaugati un comentariu


 

*