De ce să facem autostrăzi, când avem drumuri forestiere? (P)

23 ianuarie 2020 | 0 comentarii |

Soluție halucinantă oferită de ministrul transporturilor, Lucian Bote, la problema aglomerației de pe Valea Prahovei. În loc să continue procedurile demarate de fostul guvern pentru autostrada Comarnic – Brașov, ministrul transporturilor le propune șoferilor o variantă alternativă: folosirea unui drum forestier din zona Azuga.

După ce părea că lucrurile se mișcă în privința construcției autostrăzii, care ar fi urmat să-i scutească pe șoferi de interminabilele cozi de pe Valea Prahovei, ministrul a anunțat că va relua procedurile necesare construcției drumului de mare viteză.

 

 

Lucian Bote a declarat că din punctul său de vedere autostrada ar trebui să se realizeze cu bani de la Guvern și nu printr-un parteneriat public privat, însă o decizie finală va fi luată în cabinet.

Așa că, până când guvernanții se vor decide cu ce bani și când vor demara noile proceduri pentru construcția autostrăzii Comarnic-Brașov, șoferii sunt trimiși, la propriu, în pădure.

Soluția de-a dreptul puerilă, se pare că ar avea și un impediment legal, având în vedere faptul că în România legislația interzice transformarea unui drum forestier într-unul public. Așa că turiști au de ales, fie își echipează mașinile de off-road, fie se întorc la un mijloc de transport mai ecologic, căruța.

 

(Advertorial PSD)


Adaugati un comentariu


 

*