S-a semnat contractul pentru actualizarea planului județean de gestionare a deșeurilor în județul Buzău

Totodată, va fi întocmit și un studiu de fezabilitate referitor la implementarea unui sistem de management integrat al deșeurilor în județul Buzău.

 

La sediul Consiliului Județean Buzău a fost semnat în această dimineață  contractul pentru actualizarea și revizuirea Planului județean de gestionare a deșeurilor și pentru întocmirea studiului de fezabilitate „Sistem de management integrat al deșeurilor în județul Buzău”, ca urmare a finalizării recente a procedurii de achiziție publică de către administrația locală. Câștigători au fost desemnate companiile Romair Consulting SRL și I. Frantzis & Aassociates LTD, cu lider de asociere Romair Consulting SRL, ai căror reprezentanți au semnat astăzi documentul, alături de președintele Consiliului Județean, Petre Emanoil Neagu.

Contractul are o valoare de 1.752.440 lei fără TVA și o durată de 15 luni, iar după semnarea documentului, prestatorul are la dispoziție 6 luni pentru întocmirea și predarea planului județean de gestionare a deșeurilor și o perioadă de 15 luni pentru întocmirea și predarea studiului de fezabilitate pentru realizarea obiectivului de investiții „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Buzău”.

 

Președintele Petre Emanoil Neagu a declarat că proiectul are trei obiective principale, care vor contribui la asigurarea unui mediu mai sănătos pentru buzoieni, printr-un mai bun management al deșeurilor.

Astfel, primul dintre obiective constă în realizarea unui depozit ecologic pentru deșeuri menajere și a unor stații de tratare mecano-biologică,  de compostare a deșeurilor și de sortare a deșeurilor pe teritoriul comunei Poșta Câlnău.

Se urmărește, totodată, retehnologizarea stațiilor de transfer existente și operaționale din localitățile Cislău și Beceni, iar cel de-al treilea obiectiv îl constituie închiderea depozitului neconform de deșeuri din municipiul Râmnicu Sărat.


Categorii: Actual, Autoritati, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*