Spitalul Malaxa, o noua recunoastere internationala a calitatii managementului

Unitatea medicala din Capitala a fost premiata pentru al treilea an consecutiv, toate cele trei premii fiind obtinute de cand manager al spitalului a devenit medicul Adrian Secureanu

 

Spitalul malaxaDupa spitalul de copii Grigore Alexandrescu, premiat la Londra cu distinctia pentru „Cel mai bun spital”, o alta unitate medicala din Capitala Romaniei primeste o distinctie internationala, in cadrul unei gale la care au participat reprezentanti ai mediului de afaceri, profesionisti din domeniul economiei, personalitati academice si reprezentanti ai corpului diplomatic din 54 de tari. Spitalul Clinic Nicolae Malaxa a primit asadar, la Frankfurt, premiul de excelenta la categoria „Diamant”, in cadrul celei de-a 28-a Conventii a International Arch of Europe Award. Premiul a fost acordat pentru calitatea managementului, lidership, tehnologie si inovatie, fiind pentru al treilea an consecutiv in care Spitalul Malaxa din Bucuresti, demn de numele pe care il poarta, primeste recunoastere internationala la cel mai inalt nivel in domeniul calitatii managementului si serviciilor medicale. In cursul anului trecut, aceluiasi spital i-a fost decernat premiul International Star Award for Quality la Paris, iar in 2013 a primit premiul International Gold Star for Quality la Geneva, devenind astfel una dintre cele mai titrate unitati de profil din Romania si chiar din lume, in domeniul calitatii managementului.

 

Dr. Adrian Secureanu

Dr. Adrian Secureanu

Premiul i-a fost inmanat , in cadrul unei ceremonii de gala, managerului spitalului, conf. univ. dr. Adrian Secureanu,  caruia i se datoreaza in cea mai mare masura cele trei distinctii primite pana acum. Intr-un comunicat de presa remis de unitatea medicala, se arata ca „Spitalul Nicolae Malaxa a devenit, in ultimii ani, de cand este manageriat de conf. univ. dr. Adrian Secureanu, un veritabil punct de reper pentru managementul medical romanesc”.

In expunerea de motive se subliniaza faptul ca Spitalul Nicolae Malaxa din Bucuresti face din asigurarea calitatii serviciilor sale o cheie de bolta care vizeaza imbunatatirea continua a managementului in vederea pastrarii pozitiei de lider in sectorul sau de activitate”.

 


Categorii: Medici, Spitale, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*