Strategie de marketing
Un tanar se duce la un mare complex comercial, sa se angajeze.
Managerul il intreaba:
-Ai ceva experienta in vanzari?
Tanarul raspunde:
-Da, am fost comis voiajor.
Managerul, placandu-i tanarul, ii spune:
-Bine, esti angajat ! Incepi de maine, iar la sfarsitul programului am sa vin sa vad cum te-ai descurcat in prima zi.
A doua zi, se prezinta omul la treaba, isi vede de ale lui, iar la sfarsitul programului vine managerul si il intreaba:
-Ei, cate vanzari ai facut astazi?
-Una. – raspunde tanarul.
Managerul:
-Cum una? Media de vanzari pe angajat la noi este de 20-30 pe zi! De cat ai vandut?
Tanarul: De 101.237,64 dolari.
Managerul: 101.237,64 dolari ?!?!? Da’ ce i-ai vandut?
-Mai intai i-am vandut un carlig mic, de pescuit. Dupa aia i-am vandut unul de dimensiune medie. Dupa aia i-am vandut o lanseta. Pe urma l-am intrebat unde merge sa pescuiasca si mi-a spus ca pe coasta, asa ca i-am zis ca are nevoie de o barca, deci l-am dus la raionul de specialitate si i-am vandut salupa aia cu doua motoare. Pentru ca mi-a zis ca Honda e prea mica ca sa remorcheze salupa, l-am dus la raionul auto si i-am vandut un Jeep Grand Cherokee…
Manageru’, stupefiat:
-Cum?! A intrat un tip sa cumpere un carlig mic de pescuit si tu i-ai vandut o salupa si un 4 X 4?!
Tanarul:
– Aaa, nu. Tipu’ a intrat sa cumpere un pachet de tampoane pentru nevasta-sa, iar eu i-am spus ca daca tot urmeaza un weekend nenorocit fara sex, ar fi mai bine sa se duca la pescuit!