Tehnologia digitală și inovația, soluția viitorului pentru diagnostic și tratamente medicale

27 martie 2023 | 0 comentarii |

Noua strategie de cercetare și dezvoltare a Bayer R&D, prezentată la Pharma Media Day 2023, se concentrează pe accelerarea soluțiilor inovatoare de asistență medicală, în special în domeniile oncologie, cardiovascular, neurologie, boli rare și imunologie.

 

Bayer Pharmaceuticals și-a prezentat cele mai recente evoluții în portofoliul său de soluții de asistență medicală și și-a anunțat noua strategie de cercetare și dezvoltare, din domeniul sănătății, cu beneficii multiple pentru pacienți și pentru medici, în cadrul Pharma Media Day 2023, care a avut loc pe 24 martie, la sediul din Berlin al companiei. Noua strategie Bayer R&D se concentrează pe accelerarea soluțiilor inovatoare de asistență medicală în beneficiul pacienților și pe asigurarea unei creșteri durabile a afacerilor pe termen lung, cu accent pe oncologie, boli cardiovasculare, neurologie, boli rare și imunologie.

Bayer și-a dublat portofoliul de tratamente oncologice și își propune să aloce resurse importante afacerilor sale din SUA, pentru dezvoltarea de noi molecule pentru domeniile oncologie și cardiologie. Segmentul radiologie se extinde, de asemenea, printr-o strategie accelerată de utilizare a inteligenței artificiale (IA), se arată într-un comunicat de presă al companiei. 

 

Reprezentanții Bayer au subliniat modul în care investițiile în platformele tehnologice strategice pot accelera inovațiile medicale și digitale ale companiei. „Transformarea afacerii noastre farmaceutice progresează bine. Cu investiții îndrăznețe în companii cu platforme tehnologice lider în industrie, ne-am consolidat capacitățile de cercetare și dezvoltare și ne-am consolidat capacitățile de dezvoltare timpurie”, a declarat Stefan Oelrich, membru al consiliului de conducere Bayer AG și președinte al diviziei de produse farmaceutice a Bayer.

În acest fel, statutul de lider ale companiei în cardiologie, oncologie și radiologie vor fi menținute.

Ne evoluăm strategia de cercetare și dezvoltare și modelul de operare concentrându-ne pe medicamente diferențiate, de mare valoare. Ne vom concentra în continuare pe cercetarea în domeniile oncologie, cardiovascular, neurologie, boli rare și imunologie, unde credem că putem face cea mai mare diferență posibilă pentru pacienții pe care îi servim”, a completat Christian Rommel, membru al comitetului executiv al Diviziei de produse farmaceutice a Bayer și șef cercetare și dezvoltare.

 

Compania și-a propus să devină lider în tratamentul cancerului de prostată, al doilea cel mai frecvent diagnosticat cancer la bărbați, iar în acest sens își concentrează eforturile de cercetare și dezvoltare din domeniul oncologiei pe radiofarmaceutice țintite, terapii alfa țintite în mod specific, imuno-oncologie de ultimă generație și abordări oncologice moleculare de precizie. În acest scop, Bayer a achiziționat noi tehnologii, care includ o platformă de chimioproteomică, capabilă să identifice celule anormale în fază incipientă, astfel încât pacienții să beneficieze de tratament înainte ca boala să se manifeste.

Bayer are ambiția de a deveni o companie de oncologie de top. Investim în tratamente și modalități care au potențialul de a fi transformatoare pentru o gamă largă de pacienți cu cancer, astfel încât să ne îndeplinim angajamentul de a oferi medicamente inovatoare pacienților cu cancer”, a explicat Christine Roth, membru al Comitetului executiv al diviziei de produse farmaceutice Bayer și șeful unității strategice de oncologie.

 

Bayer a achiziționat, de asemenea, tehnologia AskBio pentru a dezvolta terapia genică în tratarea insuficienței cardiace congestive, iar progresele obținute în domeniul bolilor cardiovasculare sunt facilitate de studiile clinice digitalizate, descentralizate și diversificate, precum și de parteneriate pe surse de date de vârf în industria farmaceutică, cum ar fi Parteneriatul pentru Accelerarea Medicamentului în Insuficiența Inimii și Laboratorul de Cardiologie de Precizie al Institutului Broad.

Avansăm proiecte în portofoliul nostru pentru a răspunde nevoilor medicale nesatisfăcute mari ale pacienților și a modela viitorul în cardiologie. Numărul de abordări și modalități din portofoliul nostru se va tripla în viitor. Aceste inițiative ajută la accelerarea descoperirii de noi molecule și la facilitarea de noi tratamente pacienților care au nevoie de ele”, a mai spus Christian Rommel.

 

În ceea ce privește strategia de inovare în radiologie, Bayer accentul cheie este pus pe imagistica medicală digitală și inteligența artificială (IA). Piața de imagistică medicală pe bază de IA este segmentul care se dezvoltă cel mai rapid în industria globală de radiologie. Se estimează că rata anuală de creștere este de peste 26%, ajungând la 1,36 de miliarde de dolari în vânzări, până în anul 2026, se arată în comunicat. Pentru a-și consolida poziția pe piața de imagistică medicală, compania a achiziționat recent o platformă strategică globală de IA pentru imagistică, ce oferă acces la aplicații digitale, inclusiv IA, special concepută pentru a veni în sprijinul profesioniștilor din domeniul sănătății, în diverse stadii ale muncii lor, de la diagnostic, până la tratament pentru pacienții lor.

Bazându-ne pe o expertiză medicală profundă într-o multitudine de domenii diagnostice și terapeutice, suntem lider în segmente cheie de radiologie, cu un portofoliu comprehensiv care a generat vânzări de aproape 2 miliarde de euro în 2022”, a declarat Gerd Krüger, președintele diviziei Radiologie a Bayer.

 

Krüger a menționat că prin extinderea ofertelor în domeniul AI, compania își consolidează poziția de lider pe această piață, urmând să ofere „soluții orientate spre boală pentru pacienți și medicii acestora. Expansiunea transformatoare a afacerii noastre de radiologie este un element cheie al transformării digitale accelerate a Bayer, care valorifică strategic știința datelor și analiza avansată de-a lungul lanțului valoric”.

Bayer investește în prezent pentru a canaliza puterea tehnologiilor ce evoluează rapid în contextul actual, cum ar fi inteligența artificială pe parcursul întregului lanț al etapelor, de la descoperire până la producție. Compania se implică în parteneriate cu lideri din domeniul tehnologiei și al biotehnologiei, iar progresele obținute din parteneriatele cu Asklepios BioPharmaceutical (AskBio), BlueRock Therapeutics, Vividion Therapeutics și Google Cloud determină conducerea Bayer să vizeze conexiuni cu noi parteneri similari, pentru a accesa noi arii de inovație.

.

 


Adaugati un comentariu


 

*