CLIPUL SAPTAMANII: O lume intreaga este emotionata – vezi despre ce este vorba!

10 noiembrie 2013 | 0 comentarii |

copilreclamacf0aaO reclama produsa in Tailanda de o companie de telefonie mobila a strans in mai putin de doua luni peste 13 milioane de vizionari pe YouTube, a fost tradusa in mai multe limbi si a smuls suvoaie de lacrimi.

Despre impactul emotional extraordinar pe care il are spotul devenit viral, scrie dailymail.co.uk, care a fost preluat de nenumarate publicatii din lumea intreaga, iar pe You Tube continua sa impresioneze o lume intreaga. Reclama incepe cu povestea unui copil care prea sarac sa-fi poata ajuta mama bolnava, fura medicamente dintr-o farmacie. Este insa prins de vanzatoare, care il cearta in public pentru gestul sau si ii smulge medicamentele din mana.

„Vino incoace, hotule! Ia sa vad ce ai acolo! De ce ai furat? Raspunde-mi, ce vrei sa faci cu ele?”, il admonesteaza vanzatoarea, furioasa peste masura.

Speriat, dar poate mai mult suparat ca nu-si poate ajuta mama, copilul ii raspunde cu glas abia soptit, ca vrea sa i le dea mamei lui, care este grav bolnava.

Proprietarul unui mic restaurant din apropiere vede intreaga scena, i se face mila de copil si merge sa-l intrebe daca intr-adevar mama ii este bolnava. Baietelul da usor din cap, iar domnul ii plateste farmacistei medicamentele, dandu-i-le sa le duca acasa. Mai mult, ii da si o supa, pentru mama lui bolnava.

Peste 30 de ani, acelasi proprietar continua sa faca fapte bune, dand de mancare nevoiasilor, dar intr-o zi este rapus de o boala grava si ajunge la spital.

Acolo, fiica sa primeste o factura de spitalizare destul de mare: 792.000 baht (circa 20.000 euro) si se vede nevoita sa vanda mica afacere din care a trait impreuna cu tatal. Lucrurile iau insa o intorsatura neasteptata atunci cand fiica gaseste langa tatal sau o noua factura, in care costurile de spitalizare sunt zero si in care i se explica faptul ca factura fost platita in urma cu 30 de ani cu o supa si calmante. In final, se dovedeste ca medicul care a suportat costurile cu tratamentul tatalui ei este de fapt copilul pe care l-a ajutat in urma cu 30 de ani.

„Binele facut la nevoie ti-l rasplateste inzecit Dumnezeu cand nici cu gandul nu gandesti”, scria Mircea Eliade. In aceasta poveste, binele facut a fost rasplatit inmiit.

Spotul apartine companiei de telefonie mobila True Move H, din Thailanda si isi construieste povestea in jurul sloganului „a darui este cea mai buna cale de comunicare”.

 

 

 


Adaugati un comentariu


 

*