Fii atent la ce intrebi…

12 ianuarie 2013 | 0 comentarii |

Un batranel intra in cabinetul supraaglomerat al unui doctor, si receptionera il intampina:

– Buna ziua, domnule, va trebui sa stati la rand, dar deocamdata va rog sa-mi spuneti ce problema  va aduce azi la noi?

– Am o problema cu p…, raspunde el sec si cu glas tare.

Receptionera, iritata, se ratoieste la el:

– Nu e frumos sa vorbiti asa intr-o camera plina de oameni.

– De ce? M-ati intrebat care e problema si v-am raspuns.

– Ati facut oamenii sa se simta jenati, explica receptionista. Ar fi trebuit sa spuneti ca aveti o problema la ureche, si cand erati singur cu medicul, i-ati fi explicat problema dumneavoastra reala.

– Atunci nu ar trebui sa puneti intrebari al caror raspuns ar putea fi jenant, raspunde batranelul, si iese din cabinet.

Asteapta el cateva minute, si apoi intra din nou. Receptionista, zambind trufasa si bucuroasa ca l-a invatat o lectie, il invita:

– Buna ziua, poftiti. Ce problema aveti?

– Am o problema cu urechea!

Receptionera da din cap aprobator, zambind victorioasa.

– Si care ar fi problema cu urechea dumneavoastra?

– Nu se mai pise cum trebuie!,,,

 

  

Ai un banc bun si vrei sa-l impartasesti si celorlalti cititori ai nostri?
Trimite-ni-l prin email pe adresa publicitate@sanatateabuzoiana.ro !
ITI MULTUMIM!

 


Categorii: Umor

Adaugati un comentariu


 

*