Programul „Rabla pentru periuta ta”, la startul unei noi editii

Derulata pentru al cincilea an consecutiv, campania isi propune sa inlocuiasca 10.000 de periute de dinti uzate, cu altele noi, promovand totodata regulile esentiale de igiena orala.

 

O noua editie a programului „Rabla pentru periuta ta” va fi demarata sambata, urmand a se desfasura, timp de mai bine de o luna, sub forma unei caravane care se va deplasa in cinci orase din tara. Locuitorii acestora vor avea astfel posibilitatea sa isi schimbe, gratuit, periutele de dinti uzate, cu altele noi.

Inspirata din programul „Rabla” pentru autovehicule, campaia a fost initiata in urma cu cinci ani de GSK Consumer Healthcare. Pana in prezent au fost inlocuite 40.000 de periute de dinti uzate. In cadrul editiei din acest an, organizatorii vor schimba alte 10.000 de periute.

Programul face parte din campania mai ampla „Zambeste Romania” care isi propune promovarea sanatatii orale in randul populatiei, in conditiile in care romanii stau foarte prost la acest capitol. Campania cuprinde mai multe actiuni, iar caravana „Rabla pentru periuta ta” este una dintre ele si se bucura deja de o mare popularitate, in special in randul copiilor.

Anul acesta, denumirea programului a fost usor schimbata, actiunea fiind denumita „Monster Rabla”, prin prisma unor personje noi, care ii vor atrage pe copii si pe parintii lor in cadrul caravenei care va poposi in cele cinci orase incluse in itinerarul din acest an.

 

Sylwia Piankowska – GSK 

Ideea demararii acestui program a pornit de la faptul ca, in Romania, schimbarea periutei de dinti este pentru inca multe persoane un eveniment, care se petrece la intervale mari de timp, raportat la perioada recomandata pentru mentinerea unei bune igiene orale.

Sylwia Piankowska, managerul general al GSK Consumer Healthcare pentru Romania si zona Balcanilor, a declarat ca „o buna igiena orala presupune schimbarea periutei de dinti la trei luni, asa cum recomanda medicii dentisti, insa in Romania media schimbarii periutei de dinti este ingrijoratoare, respectiv o data la 1,3 ani. Prin derularea acestui program ne dorim sa transformam, prin joaca, obiceiurile gresite, in comportamente sanatoase. Astfel, am decis ca anul acesta sa dam programului Rabla pentru periuta de dinti un suflu nou, mai cool, imprumutat din universul vizual si imaginar, in care copiii se regasesc, adaugand patru personaje noi in povestea Zambeste Romania si punand la dispozitia copiilor un spatiu interactiv, in care sa invete despre sanatatea orala”.

 

Primul popas al caravanei va fi sambata, la Bacau, urmand ca in saptamanile urmatoare sa ajunga la Sibiu, Galati, Pitesti, Craiova si Oradea, unde ca fi si punctul final al editiei din acest an.

In aceste orase, caravana va veni in intampinarea consumatorilor cu activitati interactive, materiale educationale si alte surprize. Mai mult, cei mici se vor putea antrena in lupta impotriva „monstruletilor” care duc la aparitia cariilor, participand la jocurile pregatite special pentru ei, la fata locului.

„Zambeste Romania” este anul acesta la a sasea editie, iar pe parcursul anilor anteriori, campania a avut aproximativ 140.000 de beneficiari directi, iar 70.000 de copii au participat la ore de igiena orala, prin campania educationala desfasurata in scoli si gradinite. Tot in cadrul campaniei, peste 40.000 de euro au fost directionati catre tratamente stomatologice pentru copii din comunitatile defavorizate si sute de romani au mers la consultatii gratuite in cabinetele stomatologice inscrise in campanie. Totodata, 40.000 de periute au fost schimbate in cadrul programului Rabla pentru periuta ta”, carora li se vor adauga alte 10.000 care vor fi schimbate in acest an.

 


Categorii: Actual, Lifestyle, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*