Opt din zece români au probleme dentare

12 iulie 2018 | 0 comentarii |

Campania națională Zâmbește România din acest an are ca public țintă populația adultă și se va concentra pe prevenție și informare despre igiena orală, sensiblitate dentară și sângerări gingivale.

 

Compania GlaxoSmithKline Consumer Healthcare a demarat, zilele acestea, cea de-a șaptea ediție a campaniei Zâmbește România, acțiune lansată în anul 2012, în scopul facilitării accesului la educați, la prevenție și a îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Primele șase ediții derulate până acum s-au adresat cu precădere copiior și adolescenților, dar ediția din acest an are ca public țintă populația adultă. Decizia organizatorilor campaniei este motivată de faptul că 81% dintre adulții din România suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale, la acest capitol, țara noastră ocupând primul loc în zona Europei Centrale și de Est.

În ciuda numărului mare de români cu astfel de probleme, foarte puțini sunt cei care folosesc produse de igienă orale specializate, fie pentru că nu percep simptomele ca aparținând unor afecțiuni, fie pentru că le acceptă şi atunci evită mâncărurile care le produc disconfort, continuând să nu se trateze.

Legat de acest aspect, Sylwia Piankowska, managerul general pentru România și zona Balcanilor al GSK Consumer Healthcare, a declarat că „nu trebuie să neglijăm sensibilitatea dentară și sângerările gingivale, căci, în timp, acestea se pot agrava. În cazul sângerărilor gingivale lăsate netratate, se poate ajunge chiar la pierderea dinților. Suntem încrezători că prin acțiunile Zâmbește România în 2018 vom reuși să creștem gradul de informare în ceea ce privește sensibilitatea dentară și sângerările gingivale”.

 

Ediția din acest an a campaniai Zâmbește România va fi susținută de brandurile Sensodyne și Parodontax, concentrându-se în special pe acțiuni menite să informeze corect asupra problemelor de igienă orală specifice, precum sensibilitatea orală și sângerările gingivale, dar și să atragă atenția asupra alegerii pastei de dinți potrivite. Totodată, vor fi continuate acțiunile din edițiile anterioare, pe linia prevenției și insuflării  unui grad mai mare de responsibilitate pentru igiena orală proprie.

Ținînd cont de faptul că principala problemă a persoanelor cu sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale este dificultatea de a consuma anumite alimente, întrucât acestea le provoacă durere și discomfort, în cadrul campaniei vor fi promovate o serie de rețete create de semnate de un renumit chef din România, pentru a ajuta românii să înţeleagă simptomele şi modalităţile de ameliorare ale sensibilităţii dentare și problemelor gingivale.

Totodată, în premieră, campania va include și participarea la Street Food Festival, unde vor fi prezentate alimentele produse pe baza acestor rețete speciale, vizitatorii standului având posibilitatea să își testeze sensibilitatea dinților și sănătatea gingiilor. De asemenea, aceștia vor primi gratuit produse şi sfaturi pentru o igienă orală sănătoasă.

 

 

Tot în cadrul celei de-a șaptea ediții a campaniei va fi promovat și un mini-serial cu celebrităţi într-o ipostază inedită, care vor dezvălui din experienţa lor de îngrijire specială a zâmbetelor.

Nu în ultimul rând, la fel ca și în decursul edițiilor precedente, GSK Consumer Healthcare va continua să doneze 1% din vânzările produselor de îngrijire orală înregistrate pe parcursul lunii august 2018, iar fondurile donate vor fi folosite în scopul susţinerii tratamentelor dentare pentru copiii din comunităţile defavorizate.

Pe parcursul celor șase ediții ale campaniei, derulate până acum, peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de informații, soluții sau produse oferite gratuit. din 2012, organizatorii au înlocuit peste 50.000 de periuțe de dinți uzate cu unele noi, vizitând mai multe orașe cu programul Rabla Pentru Periuța ta. Peste 80.000 de copii au învățat regulile pentru o igienă orală corectă prin programul educațional derulat în școli și grădinițe, iar prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 58.000 de euro au fost direcționați către tratamente stomatologice pentru copiii din comunitățile rurale Salvați Copiii. În anul 2017, Zâmbește România a creat un nou canal de comunicare, aplicația #CoolBrushing, cu scopul de a aduce în atenția adolescenților cele mai importante reguli de igienă orală și de a-i face să privească spălatul pe dinți ca pe o activitate „cool”, parte din stilul lor de viață actual.

 


Adaugati un comentariu


 

*