Start intr-o noua editie a campaniei „Zambeste Romania”

Anul acesta, campania de promovare a sanatatii orale se va adresa cu predilectie adolescentilor, insa actiunile care se vor desfasura incepand de luna viitoare au in atentie intreaga populatie.

 

dentistAsociatia GSK Consumer Healthcare a anuntat ca dat startul  celei de-a sasea editii a campaniei Zambeste Romania, editie care anul acesta va aduce un concept nou de comunicare, dedicat adolescentilor. Compania ramane fidela si in acest an obiectivului pricipal pe care si l-a fixat atunci cand a initiat aceasta actiune, si anume promovarea sanatatii orale in randul populatiei, in conditiile in care romanii stateau foarte prost la acest capitol in urma cu cinci ani. In acest timp, pe parcursul editiilor precedente, peste 140.000 de persoane au beneficiat direct de educatie si produse de ingrijire orala gratuite oferite in cadrul campaniilor, iar rezultatele acestor actiuni nu au intarziat sa apara. Conform statisticilor,  consumul de produse de igiena orala la nivel national a crescut in ultimii cinci ani. Astfel, fata de 2012, s-a inregistrat o crestere de 14 la suta in ceea ce priveste achizitionarea de tuburi de pasta de dinti si de 21 la suta pentru periute de dinti. In medie, un roman a consumat 1,64 tuburi de pasta de dinti pe tot parcursul anului 2016 si a folosit o periuta de dinti pentru o perioada de 1,3 ani.

Cu toate acestea, Romania este inca departe de a atinge standardele optime in ceea ce priveste igiena orala, fapt pentru care organizatorii considera ca este necesara continuarea demersurilor in acest sens si in anii urmatori.

 

Sylwia Piankowska

Sylwia Piankowska

Sub aceste auspicii, a fost lansata cea de-a sasea editie a campaniei Zambeste Romania, primele actiuni programate urmand a avea loc in cursul lunii vitoare. „Ambitia noastra, este sa imbunatatim calitatea vietii romanilor si sa educam pentru o atitudine preventiva. In cazul sanatatii orale, consolidarea unor obiceiuri zilnice de igiena orala corecta este esentiala pentru formarea unor generatii sanatoase, iar acest lucru se poate realiza prin programe de educare constante, pe termen lung. Credem ca actiunile din ultimii cinci ani ai campaniei Zambeste Romania au contribuit la imbunatatirea starii de sanatate orala a romanilor si de aceea ne dorim sa continuam si pe viitor aceste actiuni” a declarat in acest sens Sylwia Piankowska, managerul general al GSK Consumer Healthcare Romania.

 

rabla periutaLa inceputul lunii viitoare va fi lansata aplicatia #Cool Brushing, adresata in mod special adolescentilor si avand ca scop  cresterea nivelului de constientizare privind importanta igienei orale in randul acestora.

De asemenea programul „Rabla pentru periuta ta” din cadrul campaniei va fi reluat anul acesta intr-o forma noua, urmand a se desfasura in 6 orase din tara. In cadrul acestui program, utilizatorii vor avea posibilitatea de a-si inlocui periutele uzate cu unele noi si vor primi informatii utile cu privire la sanatatea orala.

Totodata, in cadrul campaniei din acest an, alti 10.000 de copii vor beneficia de sesiuni educationale de igiena orala si vor invata despre comportamentul preventiv in sanatate in cadrul programului educational care va fi desfasurat in mai multe scoli din tara.

In acelasi timp vor fi reinnoite perteneriatele cu cabinetele stomatologice din toata tara care doresc sa se alature acestei campanii, oferind consultatii stomatologice gratuite, la acest moment, medicii stomatologi putandu-si inscrie cabinetele pe pagina oficiala a campaiei.

Nu in ultimul rand, GSK Consumer Healthcare va directiona unu la suta din vanzarile produselor de ingrijire din luna august  catre organizatia Salvati Copiii, suma urmand a fi folosita pentru tratamente stomatologice gratuite acordate copiilor din comunitatile defavorizate.

 


Categorii: Actual, Companii, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*