Tratamente stomatologice gratuite pentru comunităţile defavorizate

7 decembrie 2018 | 0 comentarii |

GSK Consumer Healthcare lansează o nouă campanie prin care 1% din valoarea vânzărilor de produse de igienă orală se vor folosi pentru tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate din România.

 

Sub sloganul „Zâmbetul la nevoie se cunoaște”, pentru al cincilea an consecutiv, GSK Consumer Healthcare derulează în România campania de responsabilitate socială „1%”, prin intermediul căreia va direcționa 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Sensodyne, Parodontax și Aquafresh. Astfel, consumatorii care achiziționează produsele participante în campanie, pe tot parcursul lunii decembrie 2018, vor oferi copiilor din familii defavorizate șansa să primească îngrijiri stomatologice gratuite.

Considerăm o necesitate continuarea campaniei 1% şi intervenţia în comunităţile rurale din România. Sunt multe localităţi în care accesul la servicii şi produse de îngrijire orală este limitat, există copii care nu au o periuţă de dinţi sau nu au fost niciodată la stomatolog. Sunt bucuroasă şi recunoscătoare pentru faptul că, împreună cu partenerii din program, am reuşit să tratăm peste 2.000 de copii de-a lungul anilor şi să le rezolvăm probleme dentare grave”, a declarat Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.

 

Încă din anul 2014, campania 1% se desfășoară sub umbrela Zâmbește România, un program amplu de facilitare a accesului la informaţii și soluţii în vederea îmbunătățirii sănătății orale a populației, prin implicarea directă a companiei în comunități, derularea de programe educaționale, precum și  oferirea de tratamente stomatologice și produse de igienă orală gratuite. Anul acesta, campania 1% continuă prin intermediul parteneriatului cu United Way România, iar suma strânsă din vânzările produselor de igienă orală înregistrate în luna decembrie 2018 va fi direcționată către acoperirea cheltuielilor pentru tratamente stomatologice oferite copiilor din zone defavorizate din țară.

Ne bucurăm să ne alăturăm acestei campanii și mulțumim GSK Consumer Healthcare și tuturor celor care au oferit sprijin pe parcursul celor patru ani copiilor din comunitățile defavorizate. Sperăm că în această lună decembrie, luna cadourilor, cât mai mulți români vor contribui la cauza noastră, aceea de a oferi zâmbete sănătoase celor mici. Campania Zâmbeşte România completează perfect programele noastre de intervenţie în sănătate pentru copiii din familiile fără posibilităţi”,  a adăugat Cristina Damian, Director Executiv United Way România.

 

În cei patru ani de campanie, GSK Consumer Healthcare a donat peste 58.000 de euro pentru tratamente stomatologice pentru copiii din comunitățile rurale, cu sprijinul asociației „Salvați Copiii”. Peste 2.000 de copii între 6 şi 13 ani au beneficiat de consultaţii preliminare, de tratarea cariilor și a problemelor existente în cavitatea bucală și  de extracții.

Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în 2012 de către GSK Consumer Healthcare, pentru a facilita accesul la educație în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în anul 2012.

De la prima ediție și până în prezent, peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de informații, soluții sau produse oferite gratuit. Pe parcursul ultimelor șase ediții, GSK Consumer Healthcare a înlocuit peste 50.000 de periuțe de dinți uzate cu unele noi, vizitând mai multe orașe cu programul Rabla Pentru Periuța ta, peste 80.000 de copii au învățat regulile pentru o igienă orală corectă prin programul educațional derulat în școli și grădinițe. Anul acesta, campania Zâmbește România s-a concentrat pe acțiuni menite să informeze corect asupra problemelor de igienă orală specifice, precum sensibilitatea orală și sângerările gingivale, dar și să atragă atenția asupra alegerii pastei de dinți potrivite.

 


Categorii: Actual, Lifestyle, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*