Anunț public: Consiliul Județean Buzău, convocat în ședință extraordinară, pe 30 decembrie (P)

21 decembrie 2024 | 0 comentarii |

Pe ordinea de zi se află cinci de proiecte de hotărâre, prin care conducerea Consiliului Județean vrea să repare unele inechități financiare de care sunt afectați angajați ai aparatului propriu și al unor instituții din subordine.

 

În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică și în baza Dispoziției nr. 463/20.12.2024 a Președintelui Consiliului Județean Buzău, în temeiul art. 134, 178 alin. (1), 179 alin. (6) şi art. 196 alin.(1), lit. „b” din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul Județean Buzău este convocat în ședință ordinară, în data de 30 DECEMBRIE 2024, începând cu ora 13.00.

Ședința va avea loc la sediul Consiliului Județean Buzău din Bulevardul Nicolae Bălcescu nr. 48, Sala Dimitrie Filipescu a Consiliului Județean Buzău, cu următoarea ordine de zi:

 

PROIECTE DE HOTĂRÂRE:

1. Proiect de hotărâre nr. 308/2024 privind aprobarea coeficienților de ierarhizare pentru salariile de bază aferente funcțiilor publice și contractuale din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Buzău – familia ocupațională „Administrație”

2. Proiect de hotărâre nr. 309/2024 privind aprobarea coeficienților de ierarhizare pentru salariile de bază aferente funcțiilor publice și contractuale din aparatul de specialitate al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Buzău – familia ocupațională „Administrație”

3. Proiect de hotărâre nr. 310/2024 privind aprobarea coeficienților de ierarhizare pentru salariile de bază aferente funcțiilor publice și contractuale din aparatul de specialitate al Direcției Județene de Evidență al Persoanelor Buzău – familia ocupațională „Administrație”

4. Proiect de hotărâre nr. 311/2024 privind aprobarea coeficienților de ierarhizare pentru salariile de bază aferente funcțiilor contractuale – familia ocupațională „Administrație” din instituțiile publice de cultură de sub autoritatea Consiliului Județean Buzău

5. Proiect de hotărâre nr. 312/2024 pentru aprobarea numărului de personal, organigramei, statului de funcții și grilei de salarizare la Societatea „Domenii Prest Serv SRL” Buzău

 

* Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi sunt inițiate de președintele Consiliului Județean Buzău, Lucian Romașcanu, și vicepreședintele Adria Robert Petre.

* Materialele se comunică consilierilor județeni în sistem electronic (e-mail) și se afișează pe site-ul autorității publice județene.

* Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi a ședinței din 30 decembrie 2024 se transmit, spre avizare, comisiilor de specialitate.

* Consilierii județeni pot formula, în ședințele comisiilor de specialitate sau în plenul ședinței, amendamente la toate proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi.

* Secretarul General al Judeţului Buzău și Direcția Juridică și Administrație Publică Locală vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei dispoziţii care se comunică public.

 


Adaugati un comentariu


 

*