Produsele create de Dr. Ana Aslan se mentin in topul pietei interne si internationale

O confirma datele comunicate de producatorul autohton Farmec S.A., care a inregistrat o noua crestere a cifrei de afaceri, in speicial datorita gamei Gerovital.

 

farmec gerovitalUna dintre cele mai cunoscute si apreciate marci romanesti de produse de ingrijire a sanatatii si frumusetii este Gerovitalul, un adevarat brand creat de medicul gerontolog Ana Aslan si considerat de-a lungul timpului un adevarat elixir al tineretii. Astazi, produsele din gama Gerovital sunt realizate de Farmec S.A., un brand tot atat de cunoscut, fiind in prezent cel mai mare producator autohton de cosmetice.

Conform bilantului activitatii pe anul trecut, Farmec S.A. a inregistrat pe parcursul lui 2014 o crestere a cifrei de afaceri care si-a continuat astfel trendul ascendent inregistrat inca din 2013. Astfel, producatorul de cosmetice de la Cluj a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de Euro), in crestere cu peste 10  la suta fata de 2013, cand a inregistrat o cirfa de afaceri de 138 de milioane de lei. Conform directorului general Mircea Turdean, societatea si-a consolidat astfel pozitia de lider pe piata romaneasca a producatorilor de cosmetice, prin extinderea portofoliului de produse si eficientizarea procesului de productie, gratie unei investitii de 10 milioane de lei.

 

farmec gerovitalLa aceasta crestere a cifrei de afaceri au contribuit in foarte mare masura produsele din gama Gerovital, unele dintre ele lansate in anul precedent, si care s-au bucurat de o mare cautare pe piata. In acest sens reprezentantii producatorului au mentionat gama de produse pentru fata si corp, Gerovital Happiness, gama de produse pentru ten Gerovital H3 Evolution Perfect Look, dermatocosmeticele din gama Gerovital H3 Derma+, precum si gama de produse Gerovital H3 Men si ArganPlus.  Anul 2014 a insemnat pentru compania clujeana si primirea titlului de Superbrand la categoria Ingrijire personala” pentru Gerovital, un premiu conferit in urma unei evaluari complexe de catre Superbrands Romania si care certifica performanta exceptionala a marcii atat la nivel national, cat si international. Tot pe parcursul anului trecut, societatea clujeana a deschis doua noi magazine in orasele Salonic si Katerini din Grecia, produsele Gerovital ajungand in prezent in 30 de tari, principalele piete externe fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia si Canada.

 

Dr. ana Aslan

Dr. Ana Aslan

Ana Aslan s-a preocupat de gerontologia sociala, indicand masuri organizatorice privind cre­a­rea unui sistem de stimulare a activitatilor specifice var­stei a treia, fiind cea care a intuit si descoperit actiuni terapeutice de tip biotrofic ale procainei prin tratament de lunga durata in doze mici, cu rol curativ si profilactic. Gerovitalul H3, produs original romanesc si, in acelast timp, primul medicament creat anume sa intarzie procesul de imbatranire, a fost elaborat intre anii 1946 si 1956, de Ana Aslan si scoala sa, dupa numeroase cercetari clinice si experimentale. Desi intampinata cu scep­ticism, teoria isi va dovedi peste ani autenticitatea. Alaturi de far­ma­cista Elena Polovrageanu, incepe o munca asidua ale carei rezultate constau in aparitia medicamentului Gerovital H3 , medicament ge­rontologic prin interventia sa in mecanismele de imba­tranire la nivel molecular si geriatric. Un an mai tarziu, in 1956, Gerovitalul este pre­zen­tat pentru prima data lumii medicale internationale la Con­gresul Therapiewoche de la Karlsruhe si apoi la Congresul European de Gerontologie de la Basel.


Adaugati un comentariu


 

*