ADMITERE MEDICINĂ: Medicină Militară

20 iulie 2023 | 0 comentarii |

Pentru concursul de admitere ce se va susține pe 23 iulie, Institutul Medico-Militar are disponibile 65 de locuri în cadrul UMF „Carol Davila” și 40 de locuri la UMFST „George Emil Palade” din Târgu Mureș.

 

Institutul Medico–Militar a scos la concurs, pentru examenul de admitere în studii de licență pentru anul universitar 2023-2024, 65 de locuri (+ 1 loc rezervat pentru candidații din Republica Moldova) în cadrul UMF „Carol Davila” București, din care pentru domeniul Medicină generală sunt disponibile 58 de locuri în cadrul MApN și 4 locuri în cadrul MAI, 2 locuri pentru domeniul Medicină dentară MApN și 1 loc la Farmacie MApN.

În urma încheierii procesului de recrutare, selecţie şi înscriere a candidaţilor la examenul de admitere la Institutul Medico-Militar, sesiunea iulie 2023, pentru SECŢIA BUCUREŞTI au fost validaţi 143 de candidaţi:

– Medicină generală: – 58+1* locuri (MApN) – 132  candidaţi
– 4 locuri (MAI) – 8 candidaţi
– Medicină dentară:  – 2 locuri (MApN) – 2 candidaţi
  – Farmacie:                – 1 loc (MApN) – 1 candidat
           * un loc pentru R. Moldova

Informaţii actualizate privind desfăşurarea examenului de admitere, din data de 23 iulie, AICI.

 

Candidaţii care vor fi declaraţi ADMIS după afişarea rezultatelor la examenul de admitere, se vor prezenta  luni, 24 iulieora 800 la sediul Institutului Medico-Militar din Bucureşti (str. Institutul Medico-Militar nr. 3-5, sect. 1), în vederea efectuării măsurătorilor pentru uniformă.

Aceştia vor avea asupra lor: actul de identitate  – original şi o copie xerox; diploma de bacalaureat – original și 1 copie xerox; certificat de naştere – 1 copie xerox; 3 fotografii color 3x4cm; adeverinţa medicală în original (este valabilă cea încărcată pe platforma UMFCD). Nu este necesar ca fotocopiile să fie legalizate.

Candidaţii admişi sunt rugaţi să se prezinte în incinta Institutului neînsoțiți și să respecte indicaţiile personalului militar din unitate. Prezența este obligatorie. Dosarele de înscriere ale persoanelor declarate RESPINS şi ale celor care nu s-au mai înscris pe platforma UMFCD vor fi trimise la Birourile de Informare-Recrutare din cadrul Centrelor Militare Judeţene din aria de domiciliu a candidaţilor, iar pentru cei care au opțiunea a doua, vor fi înaintate la respectivele unităţi de învăţământ”, se arată într-un comunicat remis de Institutul Medico-Militar.

 

Pentru cele 40 de locuri disponibile în cadrul SECȚIEI TÎRGU MUREȘ a Universităţii de Medicină, Farmacie, Ştiinţe şi Tehnologie „George Emil Palade”, toate pentru Medicină generală, înscrierile se vor încheia pe 20 iunie.

Modul de desfăşurare a  examenului, repartizarea candidaţilor pe săli, ora începerii concursului, precum şi alte detalii se stabiliesc conform Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului de admitere în ciclul de licență și al Metodologiei organizării şi desfăşurării examenului de admitere la UMFST Tg. Mureș. Informațiile se afișează și pe pagina web a universității (www.umfst.ro). De asemenea, candidații au obligația de a urmări în permanență comunicările cu privire la concurs, afişate la Panoul Admiterii, din sediul UMFST, cât și pe site-ul universității (www.umfst.ro)”, transmite Institutul Medico-Militar.

 

Candidaţii care vor fi declaraţi ADMIS după afişarea rezultatelor la examenul de admitere, se vor prezenta  obligatoriu în data de 24 iulie 2023, ora 8.30, la sediul Secţiei de Pregătire Medico-Militară Târgu Mureş a Institutului Medico-Militar, din incinta U.M.F.S.T., clădirea Medicină legală, având asupra lor cartea de identitate şi un dosar plic ce va conţine următoarele documente:
– fișa de înscriere și legitimația de concurs listate, la finalizarea înscrierii online;
– diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta, în original și 2 copii xerox;
– foaia matricolă în original și 2 copii xerox;
– 2 fotografii color 3×4 cm;
– dovada achitării taxei de înscriere (200 lei) dacă aceasta nu a fost achitată online sau acte doveditoare privind justificarea solicitării scutirii de la plata taxelor;
– declarația de consimțământ completată și semnată.

Nu este necesar ca fotocopiile să fie legalizate.

 

* Dosarele de înscriere ale candidaţilor declaraţi RESPINS vor fi trimise la Birourile de Informare-Recrutare din cadrul Centrelor Militare Judeţene din aria de domiciliu a candidaţilor, iar pentru cei care au opțiunea a doua, documentele vor fi înaintate la instituția respectivă.

 

Sursă foto: Institutul Medico-Militar/Meta

 


Adaugati un comentariu


 

*