Crucea Roșie își modernizează managementul resurselor umane

4 septembrie 2019 | 0 comentarii |

La nivelul filialelor din întreaga lume, inclusiv cea din România, a fost implementată o soluție digitală care permite o mai bună gestionare a capitalului uman.

 

Cea mai mare și mai cunoscută organizație umanitară din întreaga lume, Crucea Roșie, a anunțat prin intermediul filialelor pe care le deține că, începând din luna septembrie a anului în curs, va putea asigura o gestionare mult mai eficientă a capitalului uman, datorită implementării unor soluții tehnice care permit prelucrarea digitală a tuturor proceselor ce țin de domeniul Resurselor Umane, la nivelul tuturor țărilor în care activează.

Prin urmare, și filiala din România a Crucii Roșii va beneficia de avantajele implementării acestui sistem, de către compania SAP SuccessFactors, lider de piaţă pe segmentul soluţiilor software pentru afaceri.

Suita de soluții SAP SuccessFactors, implementată la nivel internațional, permite Crucii Roșii o îmbunătățire a procedurilor de recrutare de personal cu abilitățile și competențele potrivite. Totodată, responsabilii cu Resursele Umane din cadrul organizației internaționale pot identifica într-un timp mult mai scurt cele mai bine pregătite persoane, care să răspundă la orice tip de criză umanitară.

O altă noutate constă în faptul că angajații vor primi în mod regulat informații cu privire la performanţele lor şi la obiectivele şi sarcinile de muncă, ceea ce le va permite să aibă o viziune mai largă asupra activității lor în cadrul organizației.

 

Directorul compartimentului de Resurse Umane al Organizaţiei Internaţionale Crucea Roşie, Gherardo Pontrandolfi, a explicat într-un comunicat remis la nivelul tuturor filialelor din țările în care aceasta activează că „soluţiile SAP SuccessFactors ne-au ajutat să modernizăm procesele de resurse umane pentru a identifica, recruta şi pregăti oameni competenţi şi dornici să ofere ajutor umanitar victimelor din lumea întreagă, contribuind la misiunea noastră de a salva vieţi. Suntem extrem de încântaţi să colaborăm cu SAP, pe măsură ce continuăm să ne dezvoltăm departamentul şi procesele de management al resurselor, implementând cele mai recente inovaţii tehnologice”.

La rândul său, președintele companiei IT, Greg Tomb, spune că sistemul implementat va degreva angajații și voluntarii Crucii Roșii de o serie de sarcini administrative, dându-le astfel posibilitatea să se concentreze pe activitățile umanitare.

 

Compania de soluții software este prezentă pe piața din România din 2002, numărându-se printre primii furnizori locali de top în domeniul IT.

Soluțiile SAP România sunt utilizate în prezent de peste 600 de companii autohtone din domenii diverse, iar  95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienţi ai acestui furnizor de soluții software.

În 2011, SAP a demarat un proiect de investiţii în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanţă pentru tehnologiile sale din Europa, care deserveşte clienţii din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, cu ajutorul a peste 714 angajaţi.

La nivel mondial, compania are peste 425.000 de clienţi în 180 de ţări, iar statisticile furnizate în comunicat indică faptul că 77% dintre toate tranzacţiile la nivel global trec printr-un sistem SAP.

 

 


Categorii: Actual, Organizatii, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*