Eveniment: A 7-a ediție a Conferinței „PRIA Drugs and Medicine Publicity”

8 februarie 2022 | 0 comentarii |

Evenimentul se va desfășura online, în data de 21 februarie, iar reprezentanți ai Președinției, Ministrului Sănătății, Parlamentului, instituțiilor de reglementare, ai industriei farma, producătorilor de dispozitive medicale, de suplimente alimentare și dermato-cosmetice și-au anunțat prezența.

 

Personalități ale lumii medicale și farmaceutice, producători ai industriei farmaceutice și ai celor de dispozitive medicale, autorități de reglementare în domeniu din România și Republica Moldova și-au anunțat prezența la cea de-a 7-a ediție a Conferinței „PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity”, singura conferință care abordează aceste tematici (ediții separateîn România și în Republica Moldova), care va avea loc online, în data de 21 februarie 2021, începând cu ora 10,30.

Conferința se bucură de o atenție deosebită din partea comunității farma, a asociațiilor și patronatelor, a producătorilor de suplimente alimentare, dispozitive medicale, asociatiilor de pacienți, farmaciștilor și lanțurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar și a spitalelor private, producătorilor și importatorilor de produse dermatocosmetice, consultanților și mass-mediei”, anunță organizatorii, care-i invită pe toți cei interesați să-și înregistreze participarea la eveniment.

În program sunt programate teme relevante „despre medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale și vaccinurile disponibile, despre cele care sunt în proces de testare sau lansare, dar și despre antivirale, în contextual pandemiei de COVID-19.

 

Nu vor lipsi din dezbatere teme de actualitate, de interes pentru sistemul sanitar, iar între altele vor fi prezentate și dezbătute:

• Raportul Consiliului Concurenței privind suplimentele alimentare

• Legea Suplimentelor Alimentare. Norme de aplicare

• Cum ar putea fi îmbunătățită legea publicității la medicamente și dispozitive medicale?

• Codurile de conduită respectate de industria farmaceutică 

Sănătatea și informarea publicului despre medicamente, suplimente alimentare și dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, în fiecare an organizăm această dezbatere, pentru a analiza ceea ce a adus în domeniu anul precedent, pentru a pune în evidență noi reglementări sau legi, ori pentru a semnala unele abateri grave și pentru a-i informa cât mai bine pe toți cei implicați. Și anul acesta acordăm o atenție deosebită temelor despre conduita etică în industria farmaceutică și despre conduita etică a sistemului sanitar – medici, pacienți, manageri de spitale, autorități. Avem în vizor și studii de caz, exemple despre excesul de reclamă la medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, la radio și televiziune și din ce în ce mai mult în online”, mai spun organizatorii.

 

Se atrage atenția asupra faptului că promovarea medicamentelor este reglementată diferit în fiecare țară, dar este guvernată de aceleași principii și trebuie făcută în mod responsabil, etic și la cel mai înalt standard, pentru a se asigura utilizarea în siguranță a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislația în vigoare.

Scopul reglementărilor din publicitatea medicamentelor este să încurajeze utilizarea rațională a medicamentelor, prin prezentarea obiectivă a acestora și fără a le exagera proprietățile;  de a asigura că acestea sunt promovate corect în ceea ce privește beneficiile lor, fiind în acord cu informațiile enumerate în rezumatul caracteristicilor produsului; de a asigura că publicitatea medicamentelor nu este înșelătoare”, susțin organizatorii celei de-a 7-a ediții a „PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity”. 

Scopul evenimentului este acela de reuni toți actorii implicați pentru a dezbate cele mai importante deme despre publicitatea medicamentelor ( OTC), suplimentelor, dispozitivelor medicale și dermatocosmenticelor de a încuraja publicitatea şi promovarea medicamentelor în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru asigurarea utilizării în siguranță a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, a suplimentelor alimentare, dispozitivelor medicale și dermatocosmeticelor, în conformitate cu legislația în vigoare. Evenimentul are rol de informare atât în randul companiilor, dar și al autorităților, asociațiilor, producătorilor și pacienților.

 

                                                       AGENDA EVENIMENTULUI                                               

 

* 11.00 – 11.15  –  Start conferință online

* 11,15 – 13,15 – Masă Rotundă

Temele puse în dezbatere:

Raportul Consiliului Concurenței privind suplimentele alimentare

* Legea Suplimentelor Alimentare. Norme de aplicare

* Cum ar putea fi îmbunătățită legea publicității la medicamente și dispozitive medicale?

* Medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale și vaccinurile disponibile, despre cele care sunt în proces de testare sau lansare

* Codurile de conduită respectate de industria farmaceutică și nu numai

* Codul etic pentru marketingul în industria medicamentelor, rolul reglementatorilor,

* Rolul societăților profesionale, rolul lanțurilor farmaceutice,

* Reglementarea publicității suplimentelor alimentare, reglementarea publicității dermatocosmeticelor,

* Cum pot fi sancționați cei care nu respectă reglementările aunci cînd vând online?

* Care este rolul ANMDM? Dar al ANPC? CNA?

* Publicitatea comparativă, publicitatea înşelătoare și cea subliminală; Cât de periculoasă poate fi? Cum este pedepsită? Unde se pot face sesizări?

* Contrafacerea în cazul medicamentelor sau suplimentelor alimentare

* Rolul mass mediei, dar și al rețelelor sociale

* Publicitatea în farmacii. Publicitatea în spitale și clinici private? Cum este acesta reglementată. Ce cod etic adoptă acestea?

* Cum este reglementată publicitatea la TV, radio și online pentru produse, dar și pentru farmacii și pentru spitale si clinici private? Rolul Colegiului Framaciștilor și al Colegiului Medicilor

* Cum văd asociațiile de pacienți aceste granițe? Ei se supun unei conduite? Ce ar schimba? Câte sesizări au facut la CNA sau RAC sau ANMDM sau ANPC?

* Publicitatea pentru dermatocosmetice la TV, online și în farmacii.  Cum este reglementată acesta? Dar prin recomandarea medicilor?

* Publicitatea pentru medicamente destinată persoanelor calificate să prescrie sau să distribuie medicamente;

* Publicitatea comparativă, publicitatea înşelătoare și cea subliminală; Cât de periculoasă poate fi? Cum este pedepsită? Unde se pot face sesizări?

* Ce sume sunt investite pentru pubicitatea pentru industria farma, farmacii, suplimente, dispozitive medicale, spitale private.

* Bilant 2021. Ce modificari se prevad pentru 2022? ANALIZE și studii de caz

 

                                                              LECTORII INVITAȚI                                                     

Conf. Dr. Diana PĂUN – Consilier Prezidențial, Departamentul Sănătate Publică, Administrația Prezidențială

Bogdan CHIRIȚOIU – Președinte, Consiliul Concurenței

Laszlo ATTILA – Secretar General, Comisia pentru Sănătate, Senatul României

Dragoș DAMIAN – CEO, Terapia

Dan MINOIU – Partner, Mușat & Asociații

Dr. Oana COCIAȘU – Președinte, RAC

Orsolya – Eva Borsos  – Membru, CNA

Dr. Gerald FLINTOACĂ-FILIP – Secretar General, PRISA

Radu GĂNESCU – Președinte, Coaliția Organizațiilor Pacienților cu Afecțiuni Cronice din România

Ioana ANESCU – Director Executiv, IAB România

 

* PRIA Drugs and Medicine Publicity face parte din seria conferințelor care aduc în atenție cele mai importante și mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu și beneficiază de o prezență mare a participanților și a mass – mediei, atât în România, cât și în Republica Moldova.

Cu o experienţă de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscută pentru organizarea evenimentelor bine documentate din cele mai reprezentative sectoare ale economiei, și mai ales pentru healthcare.

Mai multe detalii despre agenda evenimentului PRIA Drugs and Medicine Publicity și modalități de înscriere pentru participare puteți găsi pe www.priaevents.ro.

 


Adaugati un comentariu


 

*