Postul de director adjunct al DGASPC Buzau, din nou la concurs

1 septembrie 2017 | 0 comentarii |

Examenul va avea loc la inceputul lunii octombrie, cand ANFP organizeaza concurs si pentru ocuparea a trei functii de executie din cadrul aparatului tehnic al Consiliului Judetean Buzau.

 

Decizia luata in toamna anului trecut, de Consiliul Judetean Buzau, potrivit careia la nivelul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului (DGASPC), posturile de conducere vor fi ocupate doar prin concurs, de persoane care au calitatea de functionar public, s-a dovedit o mare piatra de incercare pentru cei care, pana acum, au ocupat aceste pozitii in urma numirii directe si care credeau ca vor fi vesnici pe scaunele ocupate, la un moment dat.

Odata ce Agentia Nationala a Functionarilor Publici (ANFP) a devenit organizatorul concursului de ocupare a acestor functii, candidatii inscrisi la concursurile organizate in in mai multe randuri s-au dovedit incapabili sa treaca macar de proba scrisa. Abia la concursul de la sfarsitul lunii mai, doua dintre aspirantele la o functie de conducere in cadrul DGASPC Buzau, Loredana Dorobantu si Mihaela Cojocea, au reusit sa obtina, la limita, promovarea probei scrise, iar dupa proba interviului au fost declarate admise, ocupand functia de Director general executiv, respectiv, de director executiv adjunct economic.

 

Sediul DGASPC

Postul de director adjunct al Directiei a rams in continuare ocupat cu delegatie, de Stefan David, iar astazi, ANFP a anuntat organizarea unui nou concurs pentru ocuparea acestei functii, pe data de 2 octombrie, la ora 10.00 – proba scrisa.

Dosarele de inscriere la concurs se pot depune in termen de 20 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial, la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici. Ca si la concursurile anterioare, candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Pentru a se putea inscrie la concurs, aspirantii la acest post trebuie sa aiba studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in unul dintre urmatoarele domenii: psihologie, sociologie, asistenta sociala, stiinte umaniste, stiinte administrative, stiinte juridice, stiinte economice, medicina. Pot participa la concurs si absolventii cu studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in alte domenii, cu conditia sa fi absolvit studii postuniversitare sau studii de masterat in unul dintre domeniile precizate, precum si programe de formare si perfectionare in administratia publica; studii de masterat sau postuniversitare absolvite in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 3 ani.

 

Bibliografia  dupa care se vor formula subiectele de examen este afisata pe site-ul ANFP.

Dosarul va cuprinde, conform prevederilor art. 49 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, modificata si completata de H.G. nr. 1173/2008, urmatoarele documente: copia actului de identitate; formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificata; copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari; copia carnetului de munca sau, dupa caz, sau adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate- numar pagini; cazierul judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire). adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare; declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.

 

Tot in luna octombrie, ANFP orgaizeaza concurs pentru trei posturi de functionar in cadrul aparatului tehnic al Consiliului Judetean Buzau. Potrivit anuntului postat astazi, pe portalul institutiei, in data de 2 octombrie, la ora 10.00, are loc concursul de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de auditor clasa I – grad profesional superior, a functiei de sef Birou Audit Public Intern si a functiei de arhitect sef al judetului Buzau.

Detalii despre conditiile de participare, bibliografie si documentele pe care trebuie sa le contina dosarul de inscriere la concurs se pot obtine accesand anunturile de organizare a acestor de pe pagina oficiala ANFP – sectiunea „concursuri” – functii publice de executie.

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si la nr. de telefon : 0374.112.726, 0374.112.741.

 

 


Categorii: Actual, Jobs, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*