Programări on-line pentru testarea Covid-19

30 noiembrie 2020 | 0 comentarii |

O platformă special dedicată își pune la dispoziție gratuit serviciile, prentru clinicile care efectuează astfel de testări.

 

Administratorii platformei on-line Ziora, dedicată administrarii programărilor, dar și a întregii afaceri, au anunțat că oferă abonamente gratuite pe o perioadă de trei luni clinicilor medicale ce efectuează teste pentru determinarea infecției cu noul coronavirus. Clienții platformei sunt în special saloane de înfrumusețare, wellness, clinici medicale și service-uri auto, iar cei ce o administrează au decis să se implice cum pot în lupta împotriva pandemiei.

Începând cu data de 1 decembrie, orice clinică în cadrul căreia se fac testări Covid-19, poate folosi gratuit platforma, atât pentru programările pentru aceste teste, cât și pentru celelalte tipuri de testări și analize. Singura cerință este ca acestea să ofere și testare pentru detecția virusului SARS-CoV-2, care determină infecția cu noul coronavirus.

Utilizarea aplicației va fi gratuită în mod continuu pentru pacienți și persoane fizice, în timp ce pentru clinici și cabinete medicale abonamentul este fără plată timp de trei luni. În mod obișnuit, utilizarea platformei timp de o lună de către o companie costă începând de la 100 de euro, suma depinzând de numărul de utilizatori și de volumul programărilor.

Ziora este o soluție lansată în 2016 de către Marius Chiriță, Irinel Bîrsan și Cătălin Bălinișteanu, iar anul acesta s-au alăturat echipei Silviu Chiriță și Lucian Rotar.

Cu privire la această decizie, de a veni în sprijinul pacienților și clinicilor care fac teste Covid-19, Marius Chiriță, unul dintre cofondatrii platformei a declarat că „în ultimele luni sunt realizate aproape zilnic în jur de 30.000 de teste pentru detectarea infecției cu Covid-19, iar aproximativ o treime la cerere, adică teste pentru care este nevoie de programare. Programările telefonice nu doar că necesită foarte mult timp de așteptare din partea pacienților, dar pun și o presiune foarte mare pe call-centerele clinicilor. Sperăm că prin această inițiativă să venim în ajutorul cabinetelor, dar și al pacienților”.

 

Acesta a mai  precizat că, până la finalul anului, este vizat un număr de clienți din domeniul medical de cinci ori mai mare. Compania are în prezent zece clienți din domeniul Sănătății, iar până la finalul anului managementul își dorește să aibă 50 de clienți. Clienții din domeniul medical sunt mai ales clinici de neurologie, cardiologie, psihoterapie, medicină de familie.

În 2016, atunci când am lansat Ziora, oamenii veneau adesea fără să anunțe, iar aproape peste tot găseai acel deja celebru caiet de programări. În acea perioadă, un serviciu on-line de tip agendă era mai degrabă un vis frumos. Însă, din luna mai, de când programările au devenit obligatorii, acest tip de serviciu a devenit o prioritate. Anul trecut au fost realizate peste 200.000 de programări în aplicație, iar pentru anul acesta estimăm în jurul a 250.000. Peste 90% dintre clienții platformei își reînnoiesc abonamentul. Aplicația este disponibilă în Magazin Play pentru dispozitivele Android, însă este recomandată pentru utilizarea în versiunea desktop, ca un soft de recepție, datorită complexității ei”, a mai precizat Marius Chiriță.

 


Categorii: Actual, Companii, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*