Școala din comuna buzoiană Scorțoasa își continuă cursurile online cu ajutorul a peste 150 de elevi voluntari din Capitală

Aceștia s-au implicat într-un proiect de responsabilizare socială, derulat în sprijinul elevilor din mediul rural, prin care au colectat materiale reciclabile care s-au cuantificat în tablete pe care apoi le-au dăruit elevilor din mediul rural.

 

În ultimele 3 luni, fundația ecologică Floare de Colț a derulat o campanie de responsabilitate socială menită să-i sprijine pe elevii din mediul rural să-și desfășoare activitatea de învățare la distanță în condiții optime. Campania a fost un răspuns la inițiativa lansată de compania Metaminds – specializată în integrarea soluțiilor de securitate cibernetică și a arhitecturilor complexe în domeniul IT.

Sloganul campaniei, derulată prin intermediul Fundației Ecologice „Floare de colț”, a fost „Reciclează pentru educație, nu doar pentru natură”. Acest îndemn a mobilizat peste 150 de elevi voluntari de la Colegiului Național Mihai Viteazul din București, care pe parcursul celor trei luni ale campaniei au colectat selectiv 920 de kilograme de deșeuri, peste 9 kilograme de PET-uri de plastic, doze de metal, hârtie și carton, sticle sau baterii. Elevii au încărcat, în cadrul platformei create de METAMINDS, fotografii cu deșeurile colectate, care s-au cuantificat la finalul campaniei în tablete donate elevilor din mediul rural, astfel încât aceștia să poată participa la orele online.

 

Beneficiarul campaniei a fost școala din comuna buzoiană Scorțoasa care, datorită tabletelor donate, își poate continua activitatea online până când lucrurile vor reveni la normal, iar elevii vor putea merge fizic la cursuri, fără a mai fi nevoiți să învețe de la distanță din cauza pandemiei.

Coordonatorul Fundației Floare de Colț, prof. Petre Stoinea, cadru didactic  la colegiul Mihai Viteazul, care a declarat la finalul campaniei că „știm că un viitor mai bun se construiește prin pași mărunți, iar elevii noștri, prin nivelul ridicat de empatie, interes și implicare pe care l-au arătat în ultimele luni, ne-au demonstrat că privesc cu responsabilitate la ceea ce este în jurul lor și că își vor căuta întotdeauna contextele prin care să contribuie și resorturile adaptate realității lor. Înțelegem foarte bine că avem mult de îmbunătățit în educație, știm cât de mult timp și efort ne ia să facem performanță, de aceea suntem cu toții foarte mândri de impactul pe care acțiunile noastre îl vor avea pentru elevii Școlii Scorțoasa”.

 

La rândul său, Andrei Cruceru, managerul companiei Metaminds, a declarat că „educația este singurul drum spre succes și dezvoltare și una dintre valorile în care credem noi, cei de la Metaminds. Prin campania pe care tocmai am încheiat-o, ne-am dorit, pe de o parte, să aducem împreună două subiecte de actualitate, care se regăsesc și în ADN-ul nostru: susținerea educației și necesitatea de a ne implica în protejarea mediului înconjurător. Pe de altă parte, dincolo de rezultatele imediate, am considerat că este și mai important să contribuim la formarea unei noi generații de tineri care pun în prim plan responsabilitatea”.

Mecanismele campaniei și obiectivele asumate de organizatori au atras în calitate de partener și compania Dell Technologies, lider mondial în produse, servicii și soluții pentru stocarea și gestionarea informațiilor, care a oferit tabletele care vor ajunge la elevi școlii din Scorțoasa.

Inițiativa face parte din platforma de responsabilitate socială #beameta prin care METAMINDS și-a propus să promoveze personaje reale care doresc să își depășescă limitele și, prin acțiunile lor, să genereze performanță, plus-valoare și schimbare în diferite domenii.

 


Adaugati un comentariu


 

*