„1 Milion de secunde de miscare” pentru o viata mai sanatoasa

Este o provocare lansata la nivel national, cu scopul motivarii cat mai multor persoane sa faca miscare, sub orice forma ar fi aceasta, evitand astfel consecintele nedorite ale unei vieti sedentare.

 

cros (2)Pentru ca beneficiie miscarii pentru sanatate sunt deja binecunoscute, precum si faptul ca un stil de viata mai activ constituie antidotul sedentarismului, care sta la baza multor afectiuni, tot mai multe organizatii isi propun sa promoveze acest stil de viata prin activitati ce au la baza miscarea.

Pentru cei care au nevoie de o motivatie in plus fata de beneficiile pentru sanatate despre care am vorbit, aceste activitati isi fixeaza diferite obiective, iar in joc sunt puse numeroase premii, totul pentru a scoate cat mai multi participanti din case si a-i determina sa faca mai multa miscare, dandu-le senzatia ca participa la un joc, fara a se mai gandi la oboseala fireasca ce survine in urma efortului fizic prelungit.

O astfel de campanie se deruleaza, de sase ani, la nivel national, mobilizand de fiecare data sute sau chiar mii de participanti. Este vorba de campania Bucurie in Miscare, care integreazaa idei de jocuri si metode simple de a face miscare, menite sa-i ajute pe participanti sa se inspire si sa aleaga miscarea zi de zi, intr-o lume invadata de tehnologie si sedentarism.

Editia de anul acesta include o serie de actiuni care se vor desfasura pana la jumatatea lunii iunie, in mai multe orase din tara, actiuni printre care se numara si o provocare adresata iubitorilor de miscare din toata tara.

 

Paula Sipos

Paula Sipos

Actiunea a fost denumita „1 Milion de secunde de miscare” si are ca obiectiv principal atingerea acestui prag, pana pe data de 11 iunie. Participantii sunt provocati sa faca miscare sub orice forma si sa posteze pe Facebook filmari facute in cadrul acestor activitati, secundele de miscare fiind insumate pentru a se ajunge in final la tinta de un milion. Pasula Sipos, coordonatorul national al campaniei Bucurie in Miscare a declarat ca dorim sa implicam cat mai multi oameni in campania 1 Milion de secunde de miscare, nu doar pe cei care iubesc sa faca sport si sa se joace in aer liber, ci si pe cei care apreciaza stilul de viata ce include miscarea, in general. Suntem siguri ca ideea noastra va prinde contur si se va materializa doar prin implicarea tuturor. Cu ajutorul acestei provocari ne dorim ca proiectul nostru de suflet, Bucurie in Miscare, aflat anul acesta la cea de-a 6-a editie, sa fie si mai cunoscut si apreciat”.

 

miscare-copiiOrganizatorii spun ca este acceptata orice forma de miscare, fie ca este vorba de joaca dintre parinti si copii, de dans, alergare inot, sporturi individuale sau de echipa, iar o motivatie suplimentara pentru participanti o constituie premiile care sunt puse in joc, pe parcursul actiunii. Cu bratari de fitness, rucsaci si tricouri vor fi premiate, saptamanal cele mai interesante si cele mai amuzante filmari.

Campania se desfasoara pana pe data de 11 iunie, perioada in care cei interresati sa participe pot posta pe Facebook un videoclip in care ei, un prieten sau un membru al familiei fac miscare.

Clipurile trebuie sa fie insotite de hastag-ul #IubescMiscarea, iar pentru ca secundele sa poata fi contorizate si adaugate la suma totala, incarcarea clipului trebuie sa se faca prin intermediul unei aplicatii care poate fi accesata AICI. Durata maxima a filmarilor poate fi de 15 minute, insa dimensiunea acestora nu trebuie sa depaseasca 500 Mb, pentru a putea fi incarcate si contorizate prin aplicatie. Pana in prezent, s-au acumulat aproape 400 de secunde insa campania este abia la inceput, iar pana la 11 iunie, oricine poate contribui la atingerea si chiar depasirea pragului de un milion de secunde.

 


Adaugati un comentariu


 

*