Call center pentru Covid-19, la Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti

6 august 2020 | 0 comentarii |

După nenumărate reclamații, privind imposibilitatea contactării unui reprezentant al instituției pentru a furniza informații despre Covid-19, a fost înființat un număr de telefon care poate fi apelat gratuit, zilnic, în intervalul orar 8,00-22,00.

 

La o săptămână după ce șeful DSU Raed Arafat s-a convins, în direct, la un post central de televiziune, că nu se poate intra în legătură telefonică cu un reprezentant al Direcţiei de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti (DSPMB), deși a declarat că personalul DSP-urilor a fost substanțial suplimentat, instituția anunță că are, începânde de joi, un nou call center, la care bucureştenii pot suna atunci când vor informaţii privind pandemia de coronavirus ori pentru a fi îndrumaţi sau sfătuiţi cum trebuie să procedeze în legătură cu infectarea cu virusului SARS-CoV-2.

Numărul unic este 021/9462 şi poate fi apelat în intervalul orar 8,00 – 22,00, de luni până duminică, anunţă DSP Bucureşti.

Potrivit unui comunicat al DSPMB, capacitatea de reacție este aproximativ 500 de apeluri la care se poate răspunde în fiecare zi, astfel că programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant, având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2.

Acest call center este un sprijin important pentru protecţia şi sănătatea bucureştenilor, dar, în acelaşi timp, reprezintă şi un ajutor în a preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în Bucureşti. Încurajez orice persoană care are nevoie de informaţii sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere”, a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB.

Call center-ul de la DSPMB a fost înfiinţat cu sprijinul Guvernului, Ministerului Sănătăţii şi al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale.

 


Adaugati un comentariu


 

*