„Camera cea mai mică” by Golin România & Salvați Copiii câștigători la IN2 SABRE Awards

6 martie 2025 | 0 comentarii |

Golin România și Salvați Copiii România câștigă, la IN2 SABRE Awards, premiul categoriei „Digital Promo & Activation” și un Certificat de excelență la categoria „Micro-Budget Campaign”, pentru campania „Camera cea mai mică”, de dotare a maternităților cu incubatoare.

 

Camera cea mai mică” este prima șansă la supraviețuire a copiilor născuți prematur. Aceasta nu se măsoară în metri pătrați, ci în bătăi de inimă. Tocmai de aceea, Organizația Salvați Copiii România se implică în dotarea maternităților cu incubatoare și echipamente medicale performante, pentru a ajuta micuții prematuri să supraviețuiască.

Pentru copiii născuți prematur, lupta pentru viață începe din prima zi, iar incubatorul de doar 0,2 metri pătrați este prima și cea mai importantă cameră – un spațiu vital care le oferă șansa la viață. E camera pe care părinții nu o pot cumpăra și amenaja singuri, dar pe care o putem dărui împreună maternităților, dacă ne mobilizăm. Pentru a «atinge» un public cât mai larg, un incubator real a fost transformat într-o cameră de copii, complet mobilată și decorată, la scară miniaturală. Postată pe site-uri de imobiliare sau prezentă în viața reală, la evenimente, «Camera cea mai Mică» a devenit, pentru prima oară, un obiect real cu care oamenii au putut interacționa în afara maternității”, transmit Golin România și Salvați Copiii România.

 

Gabriela Alexandrescu

Într-o țară cu una dintre cele mai ridicate rate ale mortalității infantile din Uniunea Europeană, „Camera cea mai mică” atrage atenția asupra nevoii urgente de echipamente pentru maternitățile din România.

„În România 10% dintre nașteri au loc înainte de termen, prematur. Cu ajutorul donatorilor, am reușit să facem diferența în viețile acestor familii: am dotat 130 de maternități și spitale din toată țara cu peste 1.900 de echipamente vitale, salvând peste 260.000 de vieți, cu o investitie de 15 milioane de euro. Misiunea noastră continuă”, anunța Gabriela Alexandrescu, președinte executiv Salvații Copiii România, la finalul anului trecut.

Pentru anul 2025, peste 35 de unități medicale au solicitat sprijinul Organizației Salvati Copiii pentru programe ample de reabilitare și modernizare și de dotare cu echipamente medicale performante pentru monitorizarea și evaluarea nou-născutului, reanimare neonatală și ventilație, echipamente specifice pentru susținerea tratamentului intravenos, a alimentației enterale și parenterale, echipamente de specialitate, dar și mobilier specific, arăta, în februarie, organizația.

 

Campania „Camera cea mai mică”, realizată de Golin România și Salvații Copiii, aduce în prim-plan realitatea copiilor născuți prematur și importanța echipamentelor medicale esențiale în secțiile de Terapie Intensivă neonatală și câștigă la IN2 SABRE Awards, premiul categoriei „Digital Promo & Activation” și un Certificat de excelență la categoria Micro-Budget Campaign.

Premiile câștigate validează impactul creativ și social al campaniei, demonstrând că storytelling-ul relevant și execuția inovatoare pot transforma conștientizarea unei probleme reale într-un apel puternic la acțiune. Mai mult, Golin România este inclusă pe shortlist-ul SABRE Awards EMEA cu două campanii nominalizate: „Camera cea mai mică” realizată pentru Salvați Copiii România și „Testat e Hot” realizată pentru MedLife România.

IN2 SABRE Awards EMEA este o competiție dedicată excelenței în comunicare și relații publice, organizată de PRovoke Media. Evenimentul face parte din seria globală SABRE Awards și se concentrează pe Insights și Inovație în comunicare.

 

* Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact, în întreaga lume, venind cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024; a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions. 

În România, Golin face parte din grupul de comunicare Lowe Group. 

 

* Salvați Copiii România, de 34 de ani construiește programe sociale, politici publice și practici solide în beneficiul copilului din România. Expertiza și complexitatea proiectelor la nivel național fac din organizație o instituție socială esențială, al cărei rol este medierea între societate și autoritatea publică, în beneficiul copilului. În cele peste trei decenii de activitate, Salvați Copiii a intervenit activ în societate, identificând soluții concrete pentru protejarea și sprijinirea copiilor vulnerabili, și a militat, în același timp, pentru o colaborare viabilă cu autoritățile decidente, pentru asigurarea interesului superior al copilului. Salvați Copiii și-a asumat rolul de supraveghere vigilentă a autorităților publice, în așa fel încât acestea să implementeze politici publice de durată care să corecteze cauzele care duc la vulnerabilizarea copiilor. Totodată, organizația a reușit să creeze rețele active de solidaritate, prin încurajarea responsabilității sociale a companiilor și a societății, în sens larg.

Peste 3.700.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile Organizației Salvați Copiii.

 


Adaugati un comentariu


 

*