Ecografii mamare gratuite, prin #CancelCancer
Peste 3.000 de femei din 20 de orașe vor putea beneficia de această investigație medicală, în cadrul celei de-a treia edițitii a campaniei derulate de Avon și Kaufland, în perioada 7 iunie-22 octombrie.
În fiecare minut, o femeie moare din cauza cancerului de sân, undeva în lume. Cancerul mamar este cel mai frecvent dintre toate tipurile de cancere la femei și reprezintă principala cauză de deces prin cancer la femeile europene, potrivit Societății Europene de Oncologie Medicală (European Society for Medical Oncology).
În România, 25 de femei află zilnic că suferă de această formă de cancer. Peste 9.600 de cazuri noi de cancer de sân sunt diagnosticate anual în România. Din păcate, româncele amână controalele periodice și ajung la medic prea târziu, în stadiile III și IV ale bolii. De aceea, numărul femeilor care au murit în ultimii ani de cancer de sân este tot mai mare.
În aceste condiții, compania AVON a inițiat în 2017, cu sprijinul Kaufland, campania #CancelCancer, un demers care încurajează femeile să afle că sunt bine, să discute despre depistarea precoce a cancerului de sân și să beneficieze de ecografii gratuite.
Între 7 iunie și 22 octombrie, peste 3.000 de românce vor putea beneficia și anul acesta de anamneză, învățare autoexaminare, ecografie și, în cazul în care este nevoie, de voucher pentru mamografie la una dintre clinicile partenere din fiecare oraș
3.151 ecografii mamare au fost realizate la primele două ediții ale campaniei.
Ediția pilot din 2017 a oferit consultații unui număr de aproximativ 1.000 de femei din 8 orașe (Oradea, Braşov, Târgu Mureș, Sibiu, Iaşi, Ploieşti, Craiova şi Constanţa), în parcările supermarketurilor Kaufland din fiecare localitate.
În 2018, cabinetul mobil AVON a străbătut 16 orașe participante (Alexandria, Slatina, Petroșani, Reșița, Lugoj, Arad, Satu-Mare, Slobozia, Tulcea, Vaslui, Piatra Neamț, Botoșani, Codlea, Câmpina, Bistrița, Sighișoara), în 3 etape.
De-a lungul celor 3.700 km străbătuți prin țară, medicii au efectuat 2.151 de ecografii mamare gratuite, au fost oferit 630 de vouchere pentru mamografie, iar cel puțin 2 cazuri de cancer de sân au fost depistate pe loc, fiind urmate de sprijin în investigațiile medicale ulterioare.
Pe 7 iunie, Avon și Kaufland spun din nou #Cancel Cancer și dau startul celei de-a treia ediții a campaniei naționale de consultații gratuite pentru depistarea cancerului la sân. Un cabinet medical mobil, dotat cu un ecograf de ultimă-oră, construit de AVON, va ajunge în 20 de orașe din România și va oferi consultații senologice gratuite femeilor.
Unitatea mobilă va fi amplasată în parcările supermarketurilor Kaufland din fiecare localitate, unde va staționa câte trei zile. În județul Buzău, caravana va ajunge la Râmnicu-Sărat, în perioada 15-17 septembrie.
Anul acesta, proiectul se desfășoară în 3 etape, începând cu 7 iunie, iar consultațiile se vor desfășura, în limita timpului disponibil (fiecare ecografie înseamnă 20 de minute), în intervalul orar 12.00-20.00 – în prima zi, iar în a doua și a trei zi, între 10.00-19.00:
Anul acesta, Avon oferă conslutații gratuie, în parcările magazinelor Kaufkand din țară, astfel:
Prima etapă: 7 iunie-30 iunie
Hunedoara: 7-9 iunie
Reghin:10-12 iunie
Turda:13-15 iunie
Miercurea Ciuc:16-18 iunie
Făgăraș:19-21 iunie
Sfântu-Gheorghe: 22-24 iunie
Giurgiu:28-30 iunie
Etapa 25: septembrie- 2 octombrie
Călarași: 5-7 septembrie
Medgidia: 8-10 septembrie
Brăila: 12-14 septembrie
Râmnicu Sărat:15-17 septembrie
Focsani:18-20 septembrie
Onești:21-23 septembrie
Bacău:24-26 septembrie
Roman:27-29 septembrie
Fălticeni: 30 septembrie-2 octombrie
Etapa 3: 11-22 octombrie
Târgu Jiu: 11-13 octombrie
Râmnicu Vâlcea: 14-16 octombrie
Curtea de Argeș: 17-19 octombrie
Târgoviște: 20-22 octombrie
Detaliile campaniei și adresele exacte ale magazinelor pot fi accesate pe siteul stopcancerlasan.ro și pe pagina de Facebook Stop Cancer la San.
Despre AVON
Timp de peste două decenii, AVON a investit constant în campaniile sociale pe care le susţine, Campania Respectului şi Campania pentru Sănătatea Sânilor, ce combat violența domestică și cancerul la sân, donând peste 3 milioane de euro pentru a sprijini proiecte dedicate acestor cauze sociale.
Compania este prezentă de peste 21 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.