Facebook se implică în promovarea vaccinării antigripale

3 noiembrie 2020 | 0 comentarii |

Utilizatorii vor vedea mai multe anunțuri în acest sens și vor putea obține informații despre farmaciile din care își pot procura vaccinul.

 

Începând cu luna noiembrie, utilizatori de Facebook din România și din celelalte țări ale Europei vor regăsi în secțiunea de newsfeed mai multe anunțuri care îi vor direcționa către surse autorizate de informare asupra vaccinării antigripale și despre modul în care pot procura acest vaccin. Mai mult decât atât, prin intermediul acestor anunțuri, utilizatori pot afla care sunt cele mai apropiate farmacii din zona lor din care își pot procura vaccinul – informație foarte importantă, în condițiile în care există o cerere foarte mare pe piață, iar stocurile farmaciilor se epuizează rapid.

Cea mai cunoscută rețea de socializare a decis să demareze propria campanie de informare privind vaccinarea antigripală, din dorința de a sprijini astfel eforturile autorităților de a-i convinge pe oameni de importanța imunizării, mai ales în acest sezon gripal, care se suprapune cu pandemia de Covid-19.

 

Campania a fost demarată odată cu debutul lunii noiembrie. Reprezentanții companiei conduse de Mark Zuckerberg au anunțat, printr-un comunicat, motivele care au dus la decizia începerii unei astfel de campanii. „Potrivit experților în sănătate publică, va mai dura până când un vaccin împotriva Covid-19 va fi aprobat și disponibil pe scară largă. Cu toate acestea, există măsuri pe care oamenii le pot lua chiar și acum, pentru a avea grijă de sănătatea lor și a fi în siguranță, așa cum este, de exemplu, administrarea vaccinului gripal sezonier. Ținând cont de acest lucru, Facebook își arată implicarea pentru a sprijini efortul de vaccinare, prin demararea unei campanii de informare în rândul utilizatorilor săi”, se arată în comunicatul ce anunță lansarea campaniei.

Facebook a lansat deja, de la debutul pandemiei Centrul de Informații Covid-19, în cadrul căruia vor fi inserate și informații referitoare la vaccinarea antigripală, însă acestea vor fi promovate și prin intermediul de memento-uri, care vor apărea în newsfeed-ul fiecărui utilizator.

 

Facebook a decis să se implice mai serios și în sprijinirea vaccinării în general, nu doar a imunizării antigripale, așa că a introdus și o nouă politică de utilizare, ce interzice total reclamele care descurajează oameni să se vaccineze. Inițial, rețeaua nu permitea reclamele ce conțineau date eronate despre vaccinuri, acestea fiind identificate cu ajutorul organizațiilor importante de sănătate, de la nivel mondial. Aceste reclame sunt blocate, iar același lucru se va întâmpla de acum încolo și cu cele care descurajează vaccinarea.

Concomitent cu această campanie și politicile proprii pentru limitarea reclamelor anti-vaccinare, Facebook colaborează cu Organizația Mondială a Sănătății și cu UNICEF pentru a dezvolta campanii mai ample, care să ducă la creșterea ratei de imunizare.

 


Adaugati un comentariu


 

*