Se caută specialiști pentru implementarea sistemului informatic al registrelor de sănătate

Ministerul Sănătății a anunțat că recrutează pe o perioadă determinată șase specialiști IT, pe posturi înființate în afara organigramei instituției.

 

Ministerul Sănătății a demarat proiectul RegInterMed, finanțat din fonduri europene, prin care va fi pus la punct un sistem informatic pentru registrele de sănătate electronice. Proiectul se derulează pe durata a trei ani și are ca obiectiv principal realizarea a cel puțin 100 de registre de sănătate și interconectarea acestora cu alte platforme IT din domeniul e-sănătate. Totodată, noile registre urmează să fie integrate în platformele de e-sănătate existente la nivel european.

Pentru a realiza aceste obiective este nevoie de specialiști în domeniul IT, iar cei care sunt în prezent angajați în cadrul Ministerului Sănătății au alte atribuții. În consecință, la nivelul instituției au fost înființate șase posturi în afara organigramei, iar ministerul a lansat un anunț de selecție și recrutare de personal pentru acestea.

Este vorba de șase posturi de specialiști IT care vor fi încadrați cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, urmând să se ocupe exclusiv cu implementarea proiectului ce vizează înființarea registrelor de sănătate și interconectarea acestora la platformele informatice.

 

Unul dintre posturi este cel de coordonator al echipei de 6 specialiști, cu o durată a contractului de 30 de luni și un program de lucru de 8 ore pe zi. Alte două posturi vizează specialiști care se vor ocupa de partea de software, cu un program de 4 ore pe zi și o durată a contractului de 26 de luni. De asemenea se caută și doi specialiști pentru partea de hardware, care vor lucra tot câte patru ore pe zi o perioadă de 26 de lui.

Ultimul post pe listă este cel de expert management de proiect, cu o durată a contractului de 32 de luni și un program de lucru de 8 ore pe zi.

Cei interesați își pot depune dosarele la Ministerul Sănătății până pe 28 mai, urmând ca pe 7 iunie să fie anunțate rezultatele etapei de verificare și selecție a dosarelor. Candidații selectați vor susține o probă de interviu în zilele de 10 și 11 iunie, iar pe 17 iunie vor fi afișate rezultatele finale, după rezolvarea eventualelor contestații.

 

Totodată, Ministerul Sănătății a anunțat și organizarea procedurii de ocupare fără concurs a funcției publice de execuție vacantă de consilier superior. Funcția este la Direcția generală asistență medicală, medicină de urgență și programe de sănătate publică, Serviciul coordonare, reglementare și monitorizare în sănătate publică, Compartiment politici, supraveghere și monitorizare a factorilor de risc din mediul de viață, iar perioada pentru depunerea dosarelor este foarte scurtă, de doar două zile. Mai exact, documentele pot fi trimise pe parcursul zilei de azi și mâine până la ora 15.00, doar în format electronic, la adresa de e-mail luminita.hondrea@ms.ro.

Selecția dosarelor va avea loc pe data de 19 mai, iar în cazul în care se vor arăta interesați mai mulți candidați, aceștia vor susține un interviu pe baza căruia vor fi departajați. Data acestuia va fi anunțată odată cu rezultatul etapei de selecție a dosarelor, iar dacă va fi depus doar un singur dosar, candidatul va primi postul fără a mai susține interviul.

 


Adaugati un comentariu


 

*