Serviciul Peditel 1791 cere sprijin pentru înființarea unei noi linii de gardă

26 noiembrie 2018 | 0 comentarii |

Peditel 1791 asigură gratuit asistență medicală pediatrică prin intermediul unui call-center, iar noua linie de gardă ar rezolva problema supraaglomerării din zilele de weekend.

 

În urmă cu aproape cinci ani, fundația Părinți din România a implementat un proiect ce viza înființarea primului serviciu telefonic pentru urgențe pediatrice din România, inițiativă ce s-a dovedit de un real succes. Demarat la Cluj, la începutul anului 2014, serviciul Peditel a devenit, treptat, apelat de tot mai mulți părinți, iar odată cu trecerea timpului, apelurile au venit din toată țara și chiar din străinătate. Serviciul funcționează în regim de cal-center, putând fi apelat non-stop de oriunde din lume la numerele cu tarif normal +40377771111– național și internațional în orice rețea, 1791– național Vodafone, Orange, Telekom și *1791 Digi fix și mobil.

De la înființare până în prezent, numărul copiilor ajutați de cei 15 medici specialiști și primari care deservesc serviciul a depășit 141.000, iar reprezentanții fundației care a demarat proiectul spun că numărul apelurilor este în continuă creștere.

Perioada care urmează va fi una foarte aglomerată, dat fiind faptul că se apropie Sărbătorile de Iarnă, iar din experiența anilor anteriori se știe că numărul apelurilor va crește, serviciul fiind la fel de aglomerat și în perioada weekend-urilor

 

În prezent, echipa medicală Peditel  1791 ajută gratuit peste 5.400 de copii, lunar, motiv pentru care, pentru cele 18 sâmbete, duminici și sărbători legale rămase până la finalul anului 2018, se dorește introducerea  unei a doua linii de gardă, ceea ce va face astfel posibil ca toți părinții care au nevoie de un sfat medical pentru copii lor să poată ajutați. Această a doua linie ar rezolva problema supraaglomerării call-center-ului din perioada de weekend și cea a Sărbătorilor, putând astfel fi preluate mai multe apeluri și, implicit, ajutați mai mulți copii.

Urmează perioada Sărbătorilor de Iarnă, cu multe concedii și zile libere, dar și cu problemele medicale de sezon. Știm ce înseamnă panica părintelui când are copilul bolnav, astfel că, prin a doua linie de gardă Peditel vrem să oferim acces la asistența medicală pediatrică profesionistă, empatică și dedicată fiecărui copil din România și diaspora. Numărul copiilor pe care îi putem ajuta astfel va crește la 5.400, iar la finalul anului, peste 65.000 de copii vor beneficia de asistență medicală pediatrică gratuită”, a declarat Cristina Grigore, coordonatorul serviciului Peditel 1791.

 

Pentru a duce la îndeplinire acest demers, este nevoie însă de fonduri suplimentare, motiv pentru care a fost lansată o campanie denumită „Hai să ajutăm un copil sa zâmbească”, în cadrul căreia cei care doresc să ajute la înființarea celei de-a doua linii de gardă a serviciului, pot face o donație.

Astfel, donațiile pot fi făcute on-line, pe site-ul Peditel, sau direct în contul fundației Părinți din România, în contul IBAN: RO07INGB0000999902391059 ING BANK, CUI: 26227075.

Serviciul Peditel 1791 dispune de 26 de protocoale medicale și de un soft medical dedicat și se adresează tuturor părinților care au nevoie de sfaturi medicale profesioniste pentru afecțiuni fără risc vital pentru sănătatea copilului, la orice oră din zi sau din noapte.

 


Categorii: Actual, Organizatii, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*