Cifra de afaceri a MedLife a crescut cu aproape 30 la sută

9 noiembrie 2017 | 0 comentarii |

Compania urmează să atragă o finațare prin majorarea capitalului social și emiterea de obligațiuni pentru achiziții și dezvoltare.

 

La încheierea primelor noua luni din acest an, MedLife, compania care deține supremația pe piața serviciilor medicale private din Romania, a anunțat că cifra sa de afaceri este pe un trend ascendent, înregistrându-se o creștere cu 27% față de perioada similară a anului recut. Concret, cifra de afaceri consolidată a companiei era la finalul trimestrului III din 2017 în valoare de 459,1 milioane de lei.

Cea mai mare pondere în această cifră de afaceri o au clinicile și Divizia Corporate a companiei, de 27%, respectiv 23%. Pe locul al treilea în ceea ce privește ponderea în cifra de afaceri se află spitalele și laboratoarele, a căror contribuție reprezintă 19% din totalul cifrei de afaceri la finele trimestrului III.

Reprezentanții companiei spun că sunt mulțumiți de rezultate și că acestea sunt în concordanță cu estimările inițiale și semnificativ peste ritmul de creștere al pieței.

 

Tot în cursul primelor nouă luni din an, MedLife a demarat mare parte din planurile de business vizate pentru 2017, anunțând achiziția a patru companii importante, Almina Trading, Anima, Humanitas și Polisano, aceasta din urmă fiind într-un proces de avizare de către Consilul Concurenței. Dacă toate condițiile vor fi îndeplinite și se va finaliza achiziția clinicilor Polisano, MedLife va avea în portofoiu 17 achiziții, fiind, probabil, operatorul medical cu cea mai mare expertiză de cumpărare și integrare a unui grup sau firme medicale.

Mihai Marcu, managerul MedLife, a precizat că „am început în expansiune și continuăm în același ritm accelerat, urmând strategia de dezvoltare și extindere pe care am anunțat-o încă de la începutul anului către investitorii și acționarii noștri. Am anunțat până acum o serie de achiziții importante, și continuăm să ne extindem pe acest segment.  În perspectivă, avem în vedere o nouă serie de proiecte de tip greenfield și dezvoltarea a noi linii de business. Totodată, analizăm posibilitatea de a ne extinde în afara României și de a testa în următorii doi ani piețele externe din proximitate, fără a face deschideri de anvergură”.

 

Mihai Marcu

În ceea ce privește proiectele de tip greenfield, compania are ca obiectiv în perioada următoare și prezența cu unități proprii în Brăila și Oradea.

Concomitent cu programul de achiziții, MedLife și-a consolidat și poziția de lider în zona Transilvaniei, deschizând o nouă hyperclinică și un nou laborator în Brașov. Prin inaugurarea acestor unități și mutarea serviciilor de ambulatoriu în noul spațiu, Spitalul MedLife Brașov și-a extins numărul de paturi, în regim de spitalizare de zi.

În ultima ședință a Adunarii Generale a Acționarilor, a fost luată decizia atragerii unei finanțări prin majorarea capitalului social și emiterea de obligațiuni pentru achiziții și dezvoltarea companiei.

„Avem toate premisele pentru a urma planurile de dezvoltare și extindere și, implicit pentru a ne îndeplini angajamentul față de investitorii noștri și le mulțumim pe această cale pentru faptul că au încredere în strategia companiei și în capacitatea noastră de implementare”, a mai mai precizat Mihai Marcu.

 


Adaugati un comentariu


 

*