Fapte bune: Moș Crăciun a urcat cu 12 tone de cadouri în satele izolate din Munții Buzăului

19 decembrie 2019 | 0 comentarii |

A fost ajutat și în acest an de 170 de voluntari care s-au mobilizat pentru a răzbate în zonele greu accesibile, la bordul a 71 de mașini off-road.

 

La finele săptămânii trecute, voluntarii din cadrul clubului GTC Motorsport, împreună cu cei de la Kaufland România și asociația Reality Check au desfășurat o nouă ediție a campaniei Umanitara Off-Road de Crăciun. De câțiva ani, locuitorii din satele izolate aflate în Munții Buzăului sunt vizitați cu ocazia sărbătorilor importante de către acești voluntari, care le aduc alimente și alte bunuri mai greu de procurat, în special pe timpul iernii, când zăpada blochează singurele căi de acces spre cătune.

Anul acesta, convoiul cu ajutoare a ajuns în zona  Nehoiu-Brăești, fiind alcătuit din 71 de mașini off-road, la bordul cărora s-au aflat 170 de voluntari dar și 12 tone de produse care au fost oferite localnicilor cu posibilități materiale reduse.

Traversând zonele greu accesibile în această perioadă a anului, convoiul format din mașini de teren străbătut timp de două zile cătunele izolate din munți, voluntari ajungând la 220 de bătrâni, precum și la 330 de copii din familii defavorizate.

Cele 550 de pachete distribuite au constat în alimente, produse de bază, haine și încălțăminte achiziționate de către voluntarii implicați.

 

Operațiunea a fost precedată de o acțiune de pregătire, în care toate pachetele transportate au fost pregătite cu trudă de către aceiași voluntari

,,Este o încântare să ne adunăm din nou într-o echipă așa de mare, pentru o cauză atât de frumoasă căreia ne dedicăm an de an. Nu putea să vină Crăciunul fără să îi vizităm pe acești oameni speciali, care ne așteaptă cu chipurile senine în fiecare an. Ne bucurăm să fim și anul acesta parte din povestea Umanitarei Off-Road și să aducem magia Crăciunului acolo unde nu se poate ajunge nici cu sania Moșului, ci doar cu mașini foarte bine pregătite. Acțiunea de anul acesta ne-a ajutat să nu uităm că implicarea face diferența, mai ales când cei care se bucură de roadele ei sunt copiii, bătrânii și părinții din satele uitate”, a declarat Katharina Scheidereiter,  manager în cadrul Kaufland România.

 

Acțiunea demarată de Kaufland România, GTC Motorsport și Asociația Reality Check a ajuns iarna aceasta la a șasea ediție în această formulă, de-a lungul timpului fiind donate peste 200 de tone de alimente și alte produse. Campania face parte din demersurile anterioare ale clubului GTC Motorsport, care a derulat mai multe acțiuni menite să ajute comunitățile din Buzău, aflate în situații nefavorabile de viață și să sporească interesul autorităților locale în ceea ce privește viitorul acestora.

,,Umanitara Off-Road este deja o tradiție dragă nouă pe care nu putem să o abandonăm, o organizăm pentru a șaisprezecea oară, iar de șase ediții avem alături Kaufland România și Reality Check. Suntem foarte fericiți atunci când vedem pe chipurile oamenilor pe care îi întâlnim bucurie, inocență, zâmbete stinghere și recunoștință pură. Aceasta este motivația noastră, asta ne face să venim an de an într-un număr atât de mare și să ne mobilizăm pentru a răspândi binele, celor care au atâta nevoie de el”, a declarat și  Răzvan Cirap, președintele clubului off-road.


Adaugati un comentariu


 

*