Farmaciile Dona își întâmpină în această toamnă pacienții cu un nou mesaj: „Da. DONA” – parte a celei mai noi campanii de comunicare

5 noiembrie 2019 | 0 comentarii |

Comunicat: Printr-o campanie centrată pe pacient, DONA vorbește cu și despre nevoile oamenilor, adresându-se tuturor celor care își doresc să aibă grijă de sănătatea lor, să prevină și să trateze.

 

Lanțul de farmacii DONA, unul dintre cele mai cunoscute din țară, își întâmpină pacienții, începând din această toamnă, cu un nou mesaj: „Da. DONA”, ca parte a noii sale campanii de comunicare.

De peste 27 de ani, Farmacia DONA este parte din viețile românilor. Cu peste 330 de unități deschise în toată țara și aproximativ 2000 de profesioniști foarte bine pregătiți, Farmaciile DONA și-au câștigat un loc binemeritat în topul celor mai importante lanțuri de farmacii din țară.

Noua campanie de comunicare se bazează pe o abordare 360° și face trecerea de la o comunicare centrată pe farmacie la una centrată pe pacienți – DONA este un brand care vorbește cu și despre nevoile oamenilor, adresându-se tuturor celor care își doresc să aibă grijă de sănătatea lor, să prevină și să trateze. Prin această campanie, cât și prin serviciile oferite zilnic în farmacii, DONA își propune să ridice nivelul așteptărilor tuturor pacienților care au oferit și care vor continua să ofere încredere acestui lanț de farmacii.

 

În Farmaciile DONA primează relația strânsă dintre farmaciști și pacienți, care sunt tratați de fiecare dată nu doar cu ceea ce scrie pe rețetă, ci și cu profesionalism, atenție și căldură. În fiecare lună, peste 2,5 milioane de români trec pragul Farmaciilor DONA, cu încredere în serviciile unui partener capabil să le înțeleagă nevoile.

Campania încurajează românii să spună „DA” Farmaciilor DONA, la fel ca și cum ar spune „DA” unui membru al familiei lor extinse. Scopul nostru este de a fi percepuți nu doar ca un furnizor de medicamente și remedii, ci și ca un «companion», la care pacienții pot apela oricând au o problemă de sănătate sau întrebări legate de prevenție”, a declarat Thomas Hofmann, Chief Marketing & Digital Officer – Farmaciile DONA.

Cea mai nouă campanie DONA cuprinde spoturi TV  și radio, execuții outdoor și print, cât și o componentă de comunicare în mediul online.

 

*Rețeaua de Farmacii DONA este deținută de S.C. SIEPCOFAR S.A., o companie cu capital 100% românesc. Farmaciile DONA sunt printre cele mai apreciate din România, cu o tradiție de peste 27 de ani și o distribuție echilibrată, la nivel național.

Investițiile continue în cursuri de formare și specializare pentru angajați, punerea la dispoziția pacienților a unui portofoliu variat (format atât din medicamente, cât și din produse parafarmaceutice, cosmetice și dermatocosmetice), ofertele comerciale competitive și campaniile de educare, informare și prevenție, precum și oferirea tuturor informațiilor necesare administrării optime și sigure a medicamentelor, ne recomandă ca pe un partener de încredere și pe termen lung.

În Farmaciile DONA, pacienții vor fi întâmpinați întotdeauna cu atenție, grijă, dar mai ales cu respect.

 

 

 


Adaugati un comentariu


 

*