Medicover are un nou director național de vânzări

12 octombrie 2018 | 0 comentarii |

Raluca Binder, noul titular al postului, are o vechime de peste 10 ani în vânzări, dintre care ultimii șapte ani a lucrat în cadrul companiei.

 

Raluca Binder

Medicover România a anunțat că, începând cu această lună, funcția de director național de vânzări în cadrul companiei îi revine Ralucăi Binder, care va avea ca principală sarcină coordonarea echipelor de retenție și vânzări directe din toată țara și îi va raportarea rezultatelor către  directorului comercial, Delia Iliasa.

Despre noul director de vânzări, reprezentanții furnizorului de servicii medicale private au precizat că are o experiență de peste zece ani în vânzări, ultimii șapte ani fiind petrecuți în cadrul companiei Medicover România, unde a ocupat poziția de manager al departamentului de retenție și a avut rezultate foarte bune, „reușind să depăşească, alături de echipa coordonată, obiectivele stabilite, dar și să identifice şi să pună în practică proiecte menite să crească portofoliul de clienţi al companiei”.

Directorul comercial al companiei, Delia Iliasa, a declarat cu această ocazie că „numirea Ralucăi în această poziție vine ca o etapă naturală, atât pentru ea cât și pentru echipa Medicover România. Consider că experiența ei, empatia de care dă dovadă și calitățile incontestabile de lider vor aduce departamentului de vânzări un plus de vigoare și de creativitate. Sunt convinsă că în noua formulă vom avea rezultate excelente’’.

 

Raluca Binder este absolventă a Facultății de Litere, specializarea Română – Franceză, Universitatea București, are un master în Comunicare și Relații Publice în cadrul aceleiași instituții și a urmat un curs de leadership la Institutul Roffey Park din Marea Britanie.

Referindu-se la numirea sa în noua funcție, aceasta a declarat că „nu cred că există o rețetă unanim acceptată pentru o carieră de succes. Cred, în schimb, că este esențial să fii pasionat de ceea ce faci, să muncești enorm, să înveți în fiecare zi câte ceva: de la echipa ta, de la parteneri, de la tine, din reușitele și din greșelile tale. Mai cred că este foarte important să îți asumi deciziile, să știi să asculți și să acționezi atunci când vrei să schimbi ceva în bine”.

Medicover este unul dintre cei mai importanți furnizori internaționali de servicii medicale și de diagnostic.

 

Compania a fost fondată în 1995 pentru a răspunde la cererea în creștere de servicii medicale de înaltă calitate din Polonia, apoi s-a extins în alte țări, pentru a răspunde unei nevoi asemănătoare. În prezent, piețele principale ale Medicover sunt Polonia, Germania, România și Ucraina. Compania oferă o gamă largă de servicii medicale, printr-o rețea extinsă de clinici, spitale, facilități de îngrijire specializată și laboratoare prin două divizii – Healthcare Services și Diagnostic Services.

În Romania, Medicover dispune de o rețea de 25 de clinici proprii in București și în Timișoara, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Ploiești, Brașov, Galați și Pitești,  cărora li se adaugă spitalul generalist Medicover.

Pe piaţa din România veniturile grupului au crescut în primul trimestru al acestui an cu 19,1% până la 21,2 milioane de euro, faţă de valoarea de 17,8 milioane euro raportată în perioada similară a anului trecut. Veniturile obţinute în România reprezintă 13% din rezultatele Medicover, România fiind a treia piaţă ca pondere a veniturilor, după Polonia şi Germania.

 


Categorii: Actual, Companii, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*