Zentiva investește strategic în „Generația Z”

8 august 2019 | 0 comentarii |

Peste 1000 de tineri au aplicat în programul Zentiva University, 50 au fost selectaţi pentru a participa la sesiunile de training cu specialiştii Zentiva, iar 18 vor primi stagii plătite sub formă de contracte de muncă în cadrul companiei.

 

Zentiva România, unul dintre cei mai mari producători locali de medicamente, a anunțat că după încheierea celei de-a șaptea ediții a programului de intership Zentiva University, a angajat, pentru un an, 18 tineri absolvenți. Aceștia au fost selectați dintre cei 50 de tineri studenți și absolvenți care au participat la workshop-uri, studii de caz şi simulări la fabrica Zentiva din Bucureşti, la rândul lor selectați dintre 1000 de tineri care au aplicat în program.

Gândit ca un accelerator de învăţare şi sursă de recrutare, programul Zentiva University se adresează studenţilor şi absolvenţilor care îşi doresc să lucreze în industria farmaceutică.

Anul acesta, participanţii înscrişi în programul Zentiva University au provenit din 10 facultăţi, din domenii precum Farmacie, Medicină, Inginerie Chimică Aplicată, Mecanică şi Mecatronică, Marketing, Finanţe. La finalul programului, 18 dintre cursanți vor primi un stagiu de internship sub formă de contract de muncă, full time sau part time, timp de 12 luni.

În urma ediţiilor anterioare, 240 de studenţi au urmat Zentiva University, iar 60 au primit contracte de angajare în cadrul companiei farmaceutice.

 

Pe durata a trei săptămâni, tinerii selectați în program au luat parte la workshop-uri, studii de caz şi simulări la fabrica Zentiva din Bucureşti, astfel că au putut beneficia de o perspectivă practică asupra industriei farmaceutice în domenii precum producţie, calitate, aprovizionare şi achiziţii, marketing, farmacovigilenţă, reglementare, dezvoltare de portofoliu, resurse umane şi excelenţă operaţională. Cu sprijinul specialiştilor externi, participanţii au primit training fost instruiți și în comunicare nonverbală şi storytelling, leadership situaţional şi  management de proiect.

Generatia Z se pregăteşte de absolvire şi de intrare pe piaţa muncii. Este prima dată când reprezentanţii săi participă la Zentiva University. Tinerii Z excelează în abilităţi de comunicare, îşi cunosc drepturile, sunt creativi şi activi. Gândesc cu rapiditate, sunt foarte practici şi implicaţi. Suntem extrem de încântaţi de interesul manifestat faţă de Zentiva şi faţă de acest domeniu”, a declarat Cătălina Marinescu Pîslă, Human Resources & Services Manager, Divizia Industrială, Zentiva România.

La rândul lor, cursanții spun că „participarea la Zentiva University este o adevărată oportunitate de dezvoltare”, iar mediul de lucru antrenant le-a reamintit motivaţia alegerii profesiei pe care urmează să o practice.

 

Zentiva România este lider în volume al pieței de medicamente generice, cu o cotă de piață de 16,1% și o creștere anuala de 6,3% în perioada martie 2018 – februarie 2019 (conform datelor IQVIA MAT februarie 2019). Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 461,4 milioane de lei și un profit de 262,6 milioane de lei.

În 2018, compania a alocat 20 de milioane lei pentru investiții în echipamente noi și în modernizarea capacităților existente și 7,72 milioane de lei în cercetare și dezvoltare, demarând producția a 10 noi produse destinate pieței externe. Peste 50% din producție este exportată în țări precum Germania, Marea Britanie, Franța, Italia, Elveția, Cehia și altele.

Zentiva operează în prezent în 25 de piețe și are acces la o populație țintă de peste 1 miliard de oameni. Ocupă locul 4 în Europa de Est, având o poziție de lider în Cehia, Slovacia și România, în vreme ce în Europa de Vest ocupă locul 6.

 


Adaugati un comentariu


 

*