O nouă strigare pentru postul de director al CJAS Buzău

Postul va fi scos la concurs pentru a treia oară, după ce niciunul dintre candidații înscriși în sesiunile anterioare, fie nu s-au mai prezentat la examen, fie nu au reușit să obțină punctajul de promovare.

 

Postul de director la Casei Județene de Asigurări de Sănătate Buzău (CJAS) se dovedește a fi foarte greu accesibil, după ce niciunul din cei șase candidați înscriși la cele două sesiuni de concurs organizate până acum de Casa Națională nu a reușit să obțină punctajul de promovare, ba chiar unii dintre ei au și renunțat pe parcurs la intenția de a participa la examen. Astfel, postul din fruntea CJAS Buzău rămâne în continuare vacant, la fel ca și alte 23 de posturi similare din alte județe precum și postul din fruntea Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului București și cel de director al Casei OPSNAJ. La acest moment doar 18 case județene au un director numit după ce a promovat concursul organizat de CNAS, doar 5 dintre ei reușind de la prima sesiune, iar ceilalți 13 promovând a doua sesiune susținută în perioada 16-23 iunie.

La prima sesiune, care a avut loc în luna mai, pentru postul de la CJAS Buzău s-au înscris 3 candidați, însă unul dintre ei s-a răzgândit până la data susținerii primei probe,  așa că la examen s-au prezentat doar doi. Niciunul dintre ei nu a reușit însă să treacă de proba scrisă, obținând 36,40 respectiv 22,90 de puncte, în timp de baremul minim pentru promovare era de 70 de puncte. La examen s-au prezentat doar 33 din cei 54 de candidați din toată țară înscriși inițial, iar dintre aceștia, doar 5 au reușit să promoveze proba scrisă, ulterior trecând cu bine și de celelalte probe și obținând în final posturile pentru care au candidat.

 

Conducerea CNAS a organizat o nouă sesiune de concurs pentru posturile rămase în continuare vacante. De această dată s-au înscris 54 de candidați, dintre care 6 au fost respinși în etapa de selecție a dosarelor, printre aceștia numărându-se și unul din cei trei candidați care își depuseseră dosarul pentru postul de director al CJAS Buzău. Prin urmare, pentru proba scrisă se calificaseră 48 de candidați, doi dintre ei concurând pentru postul de la Buzău.

Între timp, organizarea concursului  pentru postul de director al director al Casei OPSNAJ a fost suspendată, așa că proba scrisă a fost susținută doar de candidații pentru posturile de directori ai caselor județene. Dintre cei 47 de candidați, 8 nu s-au prezentat la examen, iar lucrarea unuia dintre candidați a fost anulată.

De această dată, ambii candidați de la Buzău au fost prezenți în sală, însă din nou nu au reușit să obțină măcar punctajul minim, unul din ei fiind notat cu 49,50 de puncte iar celălalt cu 29,50 de puncte.

 

Doar 16 candidați au reușit să promoveze proba scrisă, însă trei dintre ei au ieșit ulterior din cursă, această a doua sesiune având 13 câștigători care și-au luat posturile în primire.

A treia sesiune de examen pentru ocuparea locurilor încă vacante va debuta pe 26 iulie, iar termenul limită pentru depunerea dosarelor expiră pe 16 iulie, la ora 14.30. Rezultatele etapei de selecție a dosarelor se vor afișa pe 21 iulie, iar eventualele contestații vor putea fi depuse pe 22 iulie. Proba scrisă va avea loc pe 26 iulie la ora 10.00, urmată la cel mult patru zile de interviu, pe care-l vor susține doar de cei care obțin cel puțin 70 de puncte la prima probă.

Proba scrisă va avea loc în amfiteatrul Spitalului Universitar de Urgență din București, în timp ce interviul se va susține la sediul CNAS.

Dosarele de înscriere se depun la cabinetul președintelui CNAS și trebuie să conțină un formular de înscriere, un CV, o copie a actului de identitate, o adeverință care să ateste starea de sănătate – document care nu trebuie să fie mai vechi de șase luni. Mai este nevoie de o declarație notarială care să ateste capacitatea deplină de exercițiu, certificatul de cazier judiciar, cazierul fiscal și un document care să ateste calitatea de asigurat în sistemul asigurărilor sociale de sănătate. Din dosar nu trebuie să lipsească o copie a diplomei de licență, o copie a unui document care să ateste vechimea în muncă, copii după actele de studii și o recomandare de la ultimul loc de muncă. Nu în ultimul rând, trebuie anexat planul de management în formă scrisă, care va fi prezentat în cadrul interviului.

 


Categorii: Actual, Autoritati, Jobs, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*