Postul de director general al CJAS Buzău, scos la concurs

7 aprilie 2021 | 0 comentarii |

În prezent, funcția este deținută de finanțistul Valentin Orșa, care a fost numit cu delegație, în luna noiembrie a anului trecut, în condițiile în care la vremea respectivă nu puteau fi organizate concursuri pentru ocuparea funcțiilor publice, pe fondul restricțiilor impuse de contextul pandemic.

 

Casa Națională a Asigurărilor de Sănătate (CNAS) a anunțat că, în perioada următoare, orgnanizează concurs pentru ocuparea tuturor posturilor vacante de director la nivelul caselor județene de sănătate și al casei OPSNAJ.

Printre posturile scoase la concurs se numără și cel din fruntea CJAS Buzău, care este deținut la acest moment de Valentin Orșa, numit cu delegație în luna noiembrie a anului trecut. La vremea respectivă nu a putut fi organizat concurs pentru ocuparea postului de la CJAS Buzău, ca de altfel nici pentru celelalte posturi vacante din țară, dată fiind starea de alertă și evoluția situației epidemiologice din acea perioadă, când numărul cazurilor noi de Covid-19 confirmate zilnic ajunsese să depășească pragul de 10.000.

Anunțul privind scoaterea la concurs a postului de director al CJAS Buzău a fost publicat pe site-ul CNAS, instituția transmițând și un comunicat de presă în care se precizează că sunt coase la concurs toate posturile similare vacante din întreaga țară, fiind oferite și amănunte despre desfășurarea examenului.

 

Odată cu publicarea anunțului s-a deschis perioada de înscrieri, candidații interesați pentru postul din fruntea CJAS Buzău, putând să își depună dosarele până la data de 20 aprilie, ora 17.00. Pe 23 aprilie vor fi afișate rezultatele etapei de selecție a dosarelor, iar contestațiile vor putea fi depuse până pe 26 aprilie, fiind soluționate în termen o zi lucrătoare după data limită.

Prima proba a concursului, cea scrisă,  va avea loc pe 6 mai, cu începere de la ora 10.00, și se va desfășura în amfiteatrul Spitalului Universitar de Urgență din Capitală. Aceasta va fi urmată de un interviu, pe care candidații îl vor susține în cel mult patru zile lucrătoare după proba scrisă, la sediul central al CNAS. Interviul consta în testarea, pe baza unui plan de interviu, a cunoștințelor teoretice, practice si a abilităților și competențelor manageriale. Pentru a-și demonstra aceste competențe, candidații vor prezenta un plan de management pentru atingerea obiectivelor prin raportare la indicatorii de referință asociați standardelor de performanță aprobați prin ordina al președintelui CNAS.

 

Dosarele de înscriere se depun la cabinetul președintelui CNAS și trebuie să conțină un formular de înscriere, un CV, o copie a actului de identitate, o adeverință care să ateste starea de sănătate – document care nu trebuie să fie mai vechi de șase luni.

Mai este nevoie de o declarație notarială care să ateste capacitatea deplină de exercițiu, certificatul de cazier judiciar, cazierul fiscal și un document care să ateste calitatea de asigurat în sistemul asigurărilor sociale de sănătate.

De asemenea, din dosar nu trebuie să lipsească o copie a diplomei de licență, o copie a unui document care să ateste vechimea în muncă, copii după actele de studii și o recomandare de la ultimul loc de muncă.

Nu în ultimul rând, trebuie anexat și planul de management în formă scrisă, care va fi prezentat în cadrul interviului.

 

Adrian Gheorghe – CNAS

„Pentru ca reglementările stabilite la nivel național să producă efectele scontate pe întreg teritoriul țării este nevoie de un management performant la nivelul tuturor caselor de asigurări de sănătate din subordinea CNAS. Gestionarea eficientă a fondurilor repartizate și aplicarea corectă și unitară a măsurilor reglementate la nivel național sunt principalele modalități prin care putem  asigura un acces mai bun al pacienților la serviciile de care aceștia au nevoie în sistemul asigurărilor sociale de sănătate. Sper că acest concurs va atrage candidaturi puternice la toate casele de asigurări de sănătate”, a declarat Adrian Gheorghe, președintele CNAS.

Cei interesați să participe la concurs pot obține relații suplimentare de la sediul central al Casei Naționale sau de la sediul CJAS Buzău, toate informațiile necesare fiind publicate și pe site-urile acestor instituții. Se pot obține informații și telefonic, de la Direcția de Resurse Umane a CNAS, apelând numărul 0372309240, sau prin e-mail, la adresa catalin.cristea@casan.ro.

Rezultatele finale ale concursului vor fi afișate până la data de 19.05.2021.

 


Categorii: Actual, Autoritati, Jobs, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*