Provocare la mișcare, în scop caritabil

19 mai 2021 | 0 comentarii |

Beneficiarii principali vor fi copiii din peste 80 de familii vulnerabile, care vor avea la dispoziție un centru educațional special.

 

Cristiana Mateoiu

În această perioadă este în desfășurare o campanie caritabilă derulată de Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria, care a lansat o provocare la sport și mișcare în scop caritabil, la care poate răspunde oricine dorește să se implice, până pe data de 1 iunie. Campania organizației umanitare este una de tradiție și s-a consacrat sub denumirea #MareaTzopăială, doar că de această dată s-a transforma în #MicaTzopăială, fiind destinată copiilor din peste 80 de familii nevoiașe care au nevoie de acces la educație.

Totodată, fundația marchează prin acest eveniment împlinirea a 10 ani de activitate, iar cu acest prilej și-a propus să strângă 60.000 de euro, pentru susţinerea pentru un an a noului centru educaţional deschis anul acesta în Corbeanca. „Pentru copiii care provin din familii defavorizate, riscul de abandon şcolar a fost mereu crescut. Trăind in condiţii grele, în familii cu mari lipsuri materiale, dezbinate sau cu grad ridicat de violenţă domestică, fără acces la curent electric, calculatoare şi internet, cei mai mulţi dintre aceştia au intrat într-o vacanţă care riscă să continue cu un final mai trist chiar decât cel al părinţilor lor. Am descoperit în Corbeanca copii de clasa a III-a care, din păcate, nu ştiu să scrie sau să citească şi mulţi alţii care au nevoie de condiţii decente pentru a putea învăţa, grijă şi dedicare şi, mai ales, o alimentaţie nutritivă atât de necesară unei dezvoltări armonioase” – a declarat Cristiana Mateoiu, directorul executiv al fundaţiei.

 

Participanții la campanie sunt încurajați să se filmeze făcând mișcare, apoi să posteze clipurile pe rețelele de socializare, cu haștagul campaniei, îndemnând cât mai mulți utilizatori să le urmeze exemplul și să doneze în contul fundației.

În acest sens, organizatorii au lansat și o serie de provocări sportive care se diversifică de la an la an, din dorinţa de a acoperi cât mai multe activităţi sportive preferate de participanţi. Totodată, campania se desfășoară pe tot mai multe platforme on-line, pentru a ajunge la cât mai mulți utilizatori.

Astfel, participanții pot alege una sau mai multe probe din cadrul provocării, sau pot dona pur și simplu pentru a veni în sprijinul copiilor din Corbeanca.

 

Una dintre provocări este pentru pasionații de dans, care trebuie să se filmeze dansând pe ritmul unei melodii și să folosească un filtru disponibil pe rețelele Facebook, Instagram și TikTok. De asemenea, pe platforma SmartRaces, participanții pot răspunde provocării de a sări coarda timp de 10 zile la rând, iar pe Yump pot să facă Fitness sau Zumba timp de o lună.

Tot în cadrul campaniei, pe 23 mai, participanții sunt așteptați în incinta Clubului Sportiv Olimpic Bucureşti pentru a lua parte al un antrenament de Kangoo Jumps în aer liber.

Organizatorii precizează că o donație de 10 lei acoperă costul unui pachet de prânz pentru un copil vulnerabil, iar cu 75 de lei se acoperă costurile unei săptămâni de educație. De asemenea, cu 300 de lei se poate asigura o bursă lunară pentru un copil vulnerabil.

Cei care vor să doneze prin SMS câte 2 euro lunar, o pot face trimițând un mesaj cu textul VISE la numărul 8844.

 


Categorii: Actual, Organizatii, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*